Update cookies preferences

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi

Profesör
EBRU OĞUZ CANOL

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Fen-edebiyat Fakültesi
Eğitim Bilimleri Bölümü
Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı


2004-2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2004-2004 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2008-2011 YARDIMCI DOÇENT Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2012- YARDIMCI DOÇENT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı
2012- DOÇENT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı
2013- DOÇENT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı
2020- PROFESÖR Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı
2010-2011 Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı Ondokuz Mayıs Üniversitesi

2013-2016 Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2013-2016 Bölüm Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2013-2016 Formasyon Akademik Koordinatör Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2013-2016 Yönetim Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2019- Farabi Koordinatörü Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2019- Anabilim Dalı Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2020- Bölüm Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2011
Tamamlandı
TezMerkezi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Hande K.
Eğitim müfettişlerinin rehberlik rollerine yönelik öğretmen, yönetici ve eğitim müfettişi görüşleri: Samsun ili örneği
2014
Tamamlandı
TezMerkezi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Tuba A.
İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel sinizm tutumunun işe yabancılaşma düzeyine etkisi (Samsun ili örneği)
2015
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
İşletme Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Feyime C.
İlkokul öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
2015
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
İşletme Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Hayati A.
Halk eğitim merkezi kurslarına katılan kursiyerlerin beklentileri ve memnuniyet düzeyleri (Kastamonu ili örneği)
2016
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Fatma A.
Okul yöneticilerinin gücü kullanma biçimleri ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeyleri arasındaki ilişki
2016
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Aslı G.
Öğretmenlerin sanal zorbalık farkındalığı ve çevrimiçi teknolojiler öz-yeterliği arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul Silivri örneği)
2017
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Semra Nur K.
Sığınmacı katılımcı öğrencilerin eğitim sorunları
2017
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Zeynep D.
Öğretmen ve yöneticilerin okul öncesi eğitimi değerlendirmeleri ve bu alanda yaşanılan yönetimsel sorunlar
2017
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Emine Ç.
Ortaokul öğrencilerinin empatik eğilim düzeyleri çatışma çözme davranışları arasındaki ilişki
2017
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Özden S.
Yöneticilerin iletişim becerileri ile öğretmenlerin iş doyumunu arasındaki ilişki
2018
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Tuna T.
Bilişim teknolojilerin sınıf yönetimine yansıması
2018
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Şenay K.
Teknoloji ve tasarım dersinde drama yönteminin öğrencilerin tutumlarına etkisi
2018
Tamamlandı
TezMerkezi
Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Özer T.
İlköğretim özel okul İngilizce öğretmenlerinin sınıf yönetimine yönelik görüşleri
2018
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Rıdvan Y.
Okul yöneticilerinin yöneticilik becerilerinin okul iklimine etkisi (Sarıyer örneği)
2019
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Sinem S.
Eğitim yönetimi kademesinde farklılıkların yönetimi ve karşılaşılan zorluklar
2019
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Okan Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Seda C.
Özel okullarda ve devlet okullarında kadın yöneticilere karşı tutumlar
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Merve S.
Öğretmenlerin mesleki kimlik ve mesleki gelişime ilişkin görüşleri
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Diğer
Yüksek Lisans -  Eda A.
Türkiye'deki alternatif eğitim felsefesine sahip okulların benzerlikleri ve farklılıkları bakımından değerlendirilmesi
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Savaş A.
Okul müdürlerinin karizmatik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Diğer
Yüksek Lisans -  Şerif Ç.
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin okul yönetimine katılımı ve motivasyonları arasındaki ilişki
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Diğer
Yüksek Lisans -  Gizem G.
Öğretmenlerin örgütsel mutluluk algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki
2021
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Diğer
Yüksek Lisans -  Ömer A.
Öğretmenlerin örgütsel adalet algısı ile sinizm düzeyleri arasındaki ilişki
2021
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Seda B.
Üniversitelerin yetişkin eğitimlerine katılan bireylerin motivasyon yönelimleri
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Hülya Neyran E.
Okullarda öğrenciler arasında görülen çatışma yönetimi ve akran arabuluculuk uygulamasına yönelik öğretmen görüşleri
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Didem A.
Okul müdürlerinin iletişim becerilerinin öğretmenlerin iş performansına etkileri
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Selçuk P.
Eğitim kurumlarında sürdürülebilir liderlik, örgütsel adalet ve örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  İrem A.
Öğretmenlerin mesleğe yönelik motivasyonları ile algıladıkları okul iklimi arasındaki ilişki
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
Bahçeşehir Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Şenay K.
Okul yöneticilerinin çatışma yönetim stratejilerinin mesleki deformasyonları yönünden değerlendirilmesi
2023
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Tuğçe İ.
Görsel sanatlar öğretmenlerinin teknolojiyi derslerine entegre etme düzeyleri ile derse yönelik uygulamalarının değerlendirilmesi
2023
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Ömür B.
Sosyal bilgiler ders kitaplarında çokkültürlülük ve öğretmenlerin ders kitaplarındaki çokkültürlülüğe ilişkin görüşleri
2023
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Gülşah S.
Sanat eğitimi kapsamında eğitim fakültesi güzel sanatlar ana bilim dalı lisans programlarına ilişkin akademisyen görüşleri
2023
Devam Ediyor
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Ayşe Eda C.
Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelliklerinin Sınıf Yönetimi Kontrol Düzeyleri ve Öğretim Stratejilerini Belirlemelerine Etkisi: İstanbul-Sultangazi İlçesi Örneği
2023
Devam Ediyor
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Gizem Y.
Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarına Yönelik Tutumlarının Çokkültürlü Eğitim ve Hoşgörü Değerine Etkisinin İncelenmesi
2024
Devam Ediyor
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Selin A.
Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Okul Yöneticilerinin Mentörlük Becerilerinin Öğretmen İş Doyumu ve Okul İklimine Etkisi
2024
Devam Ediyor
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Gülşah K.
Okul Yöneticilerinin Program Liderliği Rolleri ile Öğretmen Liderliği Uygulamalarının Öğretmenlerin Eğitim Programları Uygulama Yaklaşımına Etkisi
2013-2014-Yüksek Lisans Yönetimde İnsan İlişkileri
2013-2014-Yüksek Lisans Eğitim ve Okul Yönetimi
2013-2014-Lisans Eğitimde Güncel Konular
2014-2015-Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
2014-2015-Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş
2014-2015-Yüksek Lisans Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri
2015-2016-Yüksek Lisans Eğitimde Değerlendirme ve Denetim
2015-2016-Yüksek Lisans Eğiyim Yönetiminde Güncel Konular
2015-2016-Lisans Sınıf Yönetimi
2015-2016-Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş
2017-2018-Lisans Eğitimde Güncel Konular
2017-2018-Yüksek Lisans Öğretim Tek. Materyal Tasarımı
2017-2018-Yüksek Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş
2017-2018-Yüksek Lisans Eğitim Kurumlarında Çatışma Yönetimi
2017-2018-Yüksek Lisans Eğitim Kurumlarında Çatışma Yönetimi
2018-2019-Lisans Eğitimde Güncel Konular
2018-2019-Yüksek Lisans Eğitim Kurumlarında Çatışma Çözme
2020-2021-Yüksek Lisans Öğretim Liderliği
2020-2021-Yüksek Lisans Öğretimde Denetim
2020-2021-Lisans Çatışma Yönetimi
2020-2021-Lisans Sınıf Yönetimi
2020-2021-Lisans Eğitimde Güncel Konular
2020-2021-Yüksek Lisans Değerler Eğitimi
2020-2021-Yüksek Lisans Liderlik
2020-2021-Lisans Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme
2020-2021-Yüksek Lisans Değerler Eğitimi
2020-2021-Yüksek Lisans Eğitim Örgütlerinde Çatışma Yönetimi
2021-2022-Yüksek Lisans Liderlik
2021-2022-Lisans Çatışma Yönetimi
2021-2022-Yüksek Lisans Öğretim Liderliği
2021-2022-Yüksek Lisans Eğitim Denetimi
2021-2022-Lisans Eğitime Giriş
2021-2022-Lisans Eğitimde Güncel Konular
2021-2022-Yüksek Lisans Değerler Eğitimi