2004-2004 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Ondokuz Mayıs Üniversitesi | Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı |
2004-2008 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ||
2008-2011 | YARDIMCI DOÇENT | Ondokuz Mayıs Üniversitesi | Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı |
2012- | YARDIMCI DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2012- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı |
2013- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı |
2020- | PROFESÖR | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı |
2010-2011 | Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı | Ondokuz Mayıs Üniversitesi | |
2013-2016 | Bölüm Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2013-2016 | Formasyon Akademik Koordinatör | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2013-2016 | Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2013-2016 | Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2019- | Farabi Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2019- | Anabilim Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2020- | Bölüm Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2011 Tamamlandı TezMerkezi |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Hande K. Eğitim müfettişlerinin rehberlik rollerine yönelik öğretmen, yönetici ve eğitim müfettişi görüşleri: Samsun ili örneği |
2014 Tamamlandı TezMerkezi |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Tuba A. İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel sinizm tutumunun işe yabancılaşma düzeyine etkisi (Samsun ili örneği) |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Hayati A. Halk eğitim merkezi kurslarına katılan kursiyerlerin beklentileri ve memnuniyet düzeyleri (Kastamonu ili örneği) |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Feyime C. İlkokul öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki |
2016 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Fatma A. Okul yöneticilerinin gücü kullanma biçimleri ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeyleri arasındaki ilişki |
2016 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Aslı G. Öğretmenlerin sanal zorbalık farkındalığı ve çevrimiçi teknolojiler öz-yeterliği arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul Silivri örneği) |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Emine Ç. Ortaokul öğrencilerinin empatik eğilim düzeyleri çatışma çözme davranışları arasındaki ilişki |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Semra Nur K. Sığınmacı katılımcı öğrencilerin eğitim sorunları |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Zeynep D. Öğretmen ve yöneticilerin okul öncesi eğitimi değerlendirmeleri ve bu alanda yaşanılan yönetimsel sorunlar |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Özden S. Yöneticilerin iletişim becerileri ile öğretmenlerin iş doyumunu arasındaki ilişki |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Şenay K. Teknoloji ve tasarım dersinde drama yönteminin öğrencilerin tutumlarına etkisi |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Özer T. İlköğretim özel okul İngilizce öğretmenlerinin sınıf yönetimine yönelik görüşleri |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Rıdvan Y. Okul yöneticilerinin yöneticilik becerilerinin okul iklimine etkisi (Sarıyer örneği) |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Tuna T. Bilişim teknolojilerin sınıf yönetimine yansıması |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Seda C. Özel okullarda ve devlet okullarında kadın yöneticilere karşı tutumlar |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Sinem S. Eğitim yönetimi kademesinde farklılıkların yönetimi ve karşılaşılan zorluklar |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Merve S. Öğretmenlerin mesleki kimlik ve mesleki gelişime ilişkin görüşleri |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Diğer |
Yüksek Lisans - Eda A. Türkiye'deki alternatif eğitim felsefesine sahip okulların benzerlikleri ve farklılıkları bakımından değerlendirilmesi |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Savaş A. Okul müdürlerinin karizmatik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Diğer |
Yüksek Lisans - Şerif Ç. Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin okul yönetimine katılımı ve motivasyonları arasındaki ilişki |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Diğer |
Yüksek Lisans - Gizem G. Öğretmenlerin örgütsel mutluluk algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki |
2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Seda B. Üniversitelerin yetişkin eğitimlerine katılan bireylerin motivasyon yönelimleri |
2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Diğer |
Yüksek Lisans - Ömer A. Öğretmenlerin örgütsel adalet algısı ile sinizm düzeyleri arasındaki ilişki |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Selçuk P. Eğitim kurumlarında sürdürülebilir liderlik, örgütsel adalet ve örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - İrem A. Öğretmenlerin mesleğe yönelik motivasyonları ile algıladıkları okul iklimi arasındaki ilişki |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Şenay K. Okul yöneticilerinin çatışma yönetim stratejilerinin mesleki deformasyonları yönünden değerlendirilmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Bahçeşehir Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Hülya Neyran E. Okullarda öğrenciler arasında görülen çatışma yönetimi ve akran arabuluculuk uygulamasına yönelik öğretmen görüşleri |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Didem A. Okul müdürlerinin iletişim becerilerinin öğretmenlerin iş performansına etkileri |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Tuğçe İ. Görsel sanatlar öğretmenlerinin teknolojiyi derslerine entegre etme düzeyleri ile derse yönelik uygulamalarının değerlendirilmesi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ömür B. Sosyal bilgiler ders kitaplarında çokkültürlülük ve öğretmenlerin ders kitaplarındaki çokkültürlülüğe ilişkin görüşleri |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Gülşah S. Sanat eğitimi kapsamında eğitim fakültesi güzel sanatlar ana bilim dalı lisans programlarına ilişkin akademisyen görüşleri |
2023 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ayşe Eda C. Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelliklerinin Sınıf Yönetimi Kontrol Düzeyleri ve Öğretim Stratejilerini Belirlemelerine Etkisi: İstanbul-Sultangazi İlçesi Örneği |
2023 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Gizem Y. Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarına Yönelik Tutumlarının Çokkültürlü Eğitim ve Hoşgörü Değerine Etkisinin İncelenmesi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Selin A. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Okul Yöneticilerinin Mentörlük Becerilerinin Öğretmen İş Doyumu ve Okul İklimine Etkisi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Gülşah K. Okul Yöneticilerinin Program Liderliği Rolleri ile Öğretmen Liderliği Uygulamalarının Öğretmenlerin Eğitim Programları Uygulama Yaklaşımına Etkisi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Emrah K. Eğitim Müfettişlerinin Öğretmenlere Yönelik Mentorlük Rollerinin İncelenmesi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Beste T. Okul Yöneticilerinin Yaratıcı Liderlik Yaklaşımlarının İş-Yaşam Dengesi Üzerine Etkisi |
2013-2014-Yüksek Lisans | Yönetimde İnsan İlişkileri |
2013-2014-Yüksek Lisans | Eğitim ve Okul Yönetimi |
2013-2014-Lisans | Eğitimde Güncel Konular |
2014-2015-Yüksek Lisans | Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri |
2014-2015-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş |
2014-2015-Lisans | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME |
2015-2016-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2015-2016-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş |
2015-2016-Yüksek Lisans | Eğiyim Yönetiminde Güncel Konular |
2015-2016-Yüksek Lisans | Eğitimde Değerlendirme ve Denetim |
2017-2018-Yüksek Lisans | Öğretim Tek. Materyal Tasarımı |
2017-2018-Yüksek Lisans | Eğitim Kurumlarında Çatışma Yönetimi |
2017-2018-Lisans | Eğitimde Güncel Konular |
2017-2018-Yüksek Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş |
2017-2018-Yüksek Lisans | Eğitim Kurumlarında Çatışma Yönetimi |
2018-2019-Lisans | Eğitimde Güncel Konular |
2018-2019-Yüksek Lisans | Eğitim Kurumlarında Çatışma Çözme |
2020-2021-Yüksek Lisans | Değerler Eğitimi |
2020-2021-Yüksek Lisans | Öğretim Liderliği |
2020-2021-Lisans | Çatışma Yönetimi |
2020-2021-Yüksek Lisans | Eğitim Örgütlerinde Çatışma Yönetimi |
2020-2021-Yüksek Lisans | Liderlik |
2020-2021-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2020-2021-Lisans | Eğitimde Güncel Konular |
2020-2021-Yüksek Lisans | Öğretimde Denetim |
2020-2021-Yüksek Lisans | Değerler Eğitimi |
2020-2021-Lisans | Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme |
2021-2022-Yüksek Lisans | Liderlik |
2021-2022-Lisans | Çatışma Yönetimi |
2021-2022-Yüksek Lisans | Öğretim Liderliği |
2021-2022-Yüksek Lisans | Değerler Eğitimi |
2021-2022-Yüksek Lisans | Eğitim Denetimi |
2021-2022-Lisans | Eğitime Giriş |
2021-2022-Lisans | Eğitimde Güncel Konular |