2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı |
2024- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı |
2020- | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2021-2023 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2022- | Hizmet İçi Eğitim Koordinasyon Kurulu Üyesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2022-2024 | Kalite Komisyonu Anket Birimi Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2022- | Yaz Okulu Koordinasyon Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023- | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Müge A. Öğretmenlerin program okuryazarlığı yeterliliğinin okul iklimine etkisinde program liderliği algısının aracı etkisi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Duygu Ö. Okullardaki örgütsel işlev bozukluğunun öğretmenlerin iş performansına etkisi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Elif K. Öğrencilerin akademik iyimserlik düzeylerinin matematik epistemolojik inançları üzerindeki etkisi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Kenan E. Teknik öğretmenlerin program okuryazarlıkları,öğrenme ve öğretme anlayışları ile yapılandırmacı öğretim ortamı tasarlama becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi |
2020-2021-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik |
2021-2022-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik |
2021-2022-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği |
2021-2022-Lisans | Türk Eğitim Sistemi Okul Yönetimi |
2021-2022-Lisans | Örgütsel Davranış |
2022-2023-Yüksek Lisans | Okul Yönetimi |
2022-2023-Lisans | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2022-2023-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği |
2022-2023-Lisans | Örgütsel Davranış |
2022-2023-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi |
2023-2024-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği |
2023-2024-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2023-2024-Lisans | Örgütsel Davranış |
2023-2024-Lisans | Öğretim Teknolojileri |
2023-2024-Yüksek Lisans | Okul Yönetimi |
2023-2024-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik |
2023-2024-Yüksek Lisans | Eğitimde Ölçme Araçları ve Değerlendirme Yaklaşımları |
2023-2024-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi |