
| 2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı | 
| 2024- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Denetimi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı | 
| 2020- | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2021-2023 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2022-2024 | Kalite Komisyonu Anket Birimi Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2022- | Hizmet İçi Eğitim Koordinasyon Kurulu Üyesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2022- | Yaz Okulu Koordinasyon Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2023-2025 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2025- | Kalite Komisyon Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Müge A. Öğretmenlerin program okuryazarlığı yeterliliğinin okul iklimine etkisinde program liderliği algısının aracı etkisi  | 
| 2024 Tamamlandı TezMerkezi  | 
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Duygu Ö. Okullardaki örgütsel işlev bozukluğunun öğretmenlerin iş performansına etkisi  | 
| 2024 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Elif K. Öğrencilerin akademik iyimserlik düzeylerinin matematik epistemolojik inançları üzerindeki etkisi  | 
| 2024 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Kenan E. Teknik öğretmenlerin program okuryazarlıkları,öğrenme ve öğretme anlayışları ile yapılandırmacı öğretim ortamı tasarlama becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi  | 
| 2025 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Abdullah S. Ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme, eleştirel düşünme ve karar verme algıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi  | 
| 2020-2021-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik | 
| 2021-2022-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik | 
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği | 
| 2021-2022-Lisans | Türk Eğitim Sistemi Okul Yönetimi | 
| 2021-2022-Lisans | Örgütsel Davranış | 
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Okul Yönetimi | 
| 2022-2023-Lisans | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği | 
| 2022-2023-Lisans | Örgütsel Davranış | 
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi | 
| 2023-2024-Yüksek Lisans | Okul Yönetimi | 
| 2023-2024-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği | 
| 2023-2024-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi | 
| 2023-2024-Yüksek Lisans | Eğitimde Ölçme Araçları ve Değerlendirme Yaklaşımları | 
| 2023-2024-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2023-2024-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik | 
| 2023-2024-Lisans | Örgütsel Davranış | 
| 2023-2024-Lisans | Öğretim Teknolojileri | 
| 2024-2025-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi | 
| 2024-2025-Yüksek Lisans | Eğitimde Ölçme Araçları ve Değerlendirme Yaklaşımları | 
| 2024-2025-Lisans | Özel Eğitim | 
| 2024-2025-Lisans | Öğretim Teknolojileri | 
| 2024-2025-Lisans | Eğitimde Ahlak ve Etik | 
| 2024-2025-Yüksek Lisans | Eğitim İstatistiği | 
| 2024-2025-Lisans | Eğitim Psikolojisi | 
| 2024-2025-Lisans | Örgütsel Davranış |