2002-2010 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Temel Eğitim Bölümü |
2010-2018 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Temel Eğitim Bölümü |
2018- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Temel Sanat Eğitimi Anasanat Dalı |
2019-2023 | DOÇENT | ışık Üniversitesi | ışık Üniversitesi Mimarlık Ve Tasarım Fakültesi Endüstriyel Tasarım Bölümü |
2011-2013 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2012-2014 | Enstitü Müdür Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2014-2016 | Enstitü Müdür Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2015-2018 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023- | TEV. ( Türk Eğitim Vakfı) Üniversite Burs Komisyon Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023- | G.S.F .Burs ve Destek Akademik Birim Temsilciliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Temel Sanat Eğitimi Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Nezihe K. Paul Klee'nin polifoni eseri bağlamında görsellik ve müzik ilişkisi |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Temel Sanat Eğitimi Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Berrin B. İfade aracı olarak doku'nun sanat yapıtında kullanımı |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Resim Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Zeynep E. Resimde kompozisyonun oluşturulmasında bilinç ve bilinçdışının rolü |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Temel Sanat Eğitimi Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Badem Kübra K. 20. YY'dan Günümüze Oyun Kavramı Bağlamında Üretilen Yapıtlarda Hareket Ögesinin İncelenmesi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Temel Eğitim Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Selim Serdar O. Günümüz sanatında malzeme olarak kullanılan doğal varlıkların sanat yapıtına dönüşümü |
2010-2011-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2011-2012-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2012-2013-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2013-2014-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2013-2014-Yüksek Lisans | Soyutlama ve Etkileşim |
2013-2014-Yüksek Lisans | Temel Sanat ve Tasarım |
2014-2015-Yüksek Lisans | Temel Sanat ve Tasarım |
2014-2015-Yüksek Lisans | Soyutlama ve Etkileşim |
2014-2015-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2015-2016-Yüksek Lisans | Temel Sanat ve Tasarım |
2015-2016-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2016-2017-Yüksek Lisans | Soyutlama ve Etkileşim |
2016-2017-Yüksek Lisans | Temel Sanat ve Tasarım |
2016-2017-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2017-2018-Lisans | TEMEL SANAT EĞİTİMİ |
2017-2018-Yüksek Lisans | TEMEL SANAT VE TASARIM |
2017-2018-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKİLEŞİM |
2017-2018-Lisans | GÖRSEL SANATLARDA KOMPOZİSYON VE TEORİ |
2018-2019-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKİLEŞİM |
2018-2019-Yüksek Lisans | TEMEL SANAT VE TASARIM |
2018-2019-Lisans | Temel Sanat Eğitimi |
2018-2019-Lisans | GÖRSEL SANATLARDA KOMPOZİSYON VE TEORİ |
2019-2020-Lisans | GÖRSEL SANATLARDA KOMPOZİSYON VE TEORİ |
2019-2020-Lisans | TEMEL SANAT EĞİTİMİ |
2019-2020-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKİLEŞİM |
2019-2020-Yüksek Lisans | TEMEL SANAT VE TASARIM |
2020-2021-Lisans | TEM103- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2020-2021-Lisans | TEM105- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2020-2021-Lisans | TEM101- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2020-2021-Lisans | TEM105- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2020-2021-Yüksek Lisans | TST508- SOYUTLAMA VE ETKİLEŞİM |
2020-2021-Lisans | TEM111- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2020-2021-Lisans | TEM103- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2020-2021-Yüksek Lisans | TST501 -TEMEL SANAT VE TASARIM |
2020-2021-Lisans | TEM101- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 103 TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 113- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 101- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM111- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 105 -TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Yüksek Lisans | TST 501 -TEMEL SANAT VE TASARIM |
2021-2022-Lisans | TEM 101- TEMEL SANAT EĞİTİMİ (BAHAR YY.) |
2021-2022-Lisans | TEM 103 TEMEL SANAT EĞİTİMİ (GÜZ YY.) |
2021-2022-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKİLEŞİM |
2022-2023-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2022-2023-Lisans | TEM 101 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2022-2023-Lisans | TEM 103 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2022-2023-Lisans | TEM 101 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2022-2023-Lisans | TEM 115 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2022-2023-Lisans | TEM 115 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2022-2023-Lisans | TEM 113 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2022-2023-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2022-2023-Lisans | TEM 103 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2022-2023-Yüksek Lisans | TST 501 TEMEL SANAT VE TASARIM |
2022-2023-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKILESIM |
2023-2024-Yüksek Lisans | SOYUTLAMA VE ETKILESIM |
2023-2024-Lisans | TEM 101 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2023-2024-Lisans | TEM 115 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2023-2024-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2023-2024-Lisans | TEM 103 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2023-2024-Yüksek Lisans | TST 501 TEMEL SANAT VE TASARIM |
2023-2024-Lisans | TEM115 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2023-2024-Lisans | TEM 105 TEMEL SANAT EGITIMI (GUZ) |
2023-2024-Lisans | TEM 103 TEME SANAT EGITIMI (GUZ) |
2023-2024-Lisans | TEM 101 TEMEL SANAT EGITIMI (BAHAR) |
2024-2025-Yüksek Lisans | TEMEL SANAT VE TASARIM |
2024-2025-Lisans | TEMEL SANAT EĞİTİMİ II |
2024-2025-Lisans | TEMEL SANAT EĞİTİMİ 1 |
2024-2025-Lisans | RES231 GÖRSEL SANATLARDA KOMPOZİSYON VE TEORİ |