2004-2007 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Kompozisyon Ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalı Kompozisyon Sanat Dalı |
2007-2012 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Kompozisyon Ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalı Kompozisyon Sanat Dalı |
2012-2015 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Kompozisyon Ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalı Kompozisyon Sanat Dalı |
2015-2021 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı |
2021- | PROFESÖR | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Bestecilik Ve Orkestra Şefliği Pr. |
2014-2023 | Erasmus Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2020- | Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2021-2024 | Anasanat Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2016 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Aysel A. Igor Stravinsky's religious works and Symphony of Psalms |
2016 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ümit F. Felix Mendelssohn Bartholdy'nin Lieder Ohne Worte (Sözsüz şarkılar) yapıtının armoni ve form analizi ile solo piyano edebiyatındaki yeri |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Göksel C. Heinrich Ignaz Franz von Biber'in Rosary Sonatları'nın keman edebiyatındaki yeri |
2017 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Damla T. Barok Dönemin Tarihsel Gelişimi ve Antonio Vivaldi'nin Re minör Obua Konçertosu ile Carl Philipp Emanuel Bach'ın Mi Bemol Majör Obua Konçertosu'nun İncelenmesi |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Yonca A. Henriette Renie'nı·n arpı·st, bestecı· ve egˆı·tı·mcı· olarak Fransız arp mu¨zı·gˆı·ne katkıları |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Kağan Y. Caz tarihinde önemli kontrbasçılar |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Gizem A. Başlangıç arp metotlarının eğitsel açıdan karşılaştırılması ve F. J. Naderman'ın Op.92 arp için sonatinalarının teknik ve müzikal incelemesi başlangıç arp metotlarının eğitsel açıdan karşılaştırılması ve F. J. Naderman'ın op.92 arp için sonatinaları'nın teknik ve müzikal incelemesi |
2018 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Opera Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Tuğrul Enver T. Ahmet Adnan Saygun'un İnsan Üzerine Deyişler Op.61 (İkinci Defter) Adlı Yapıtının İncelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Okan A. Pierre Jodlowski'nin "Time and Money" adlı yapıtında vurma çalgılar ve multimedya ilişkisi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Uğur Ç. Salvatore Sciarrino'nun sesin gölgesi yapıtının analizi ve orkestra için müzik |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Mehmet Ö. İgor Stravinski'nin üç bölümlü senfoni'sinin ritmik ve metrik yapısının incelenmesi ile piyano ve senfonik orkestra için beste |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Gökçe Bahar O. Dimitri Şostakoviç'in op.40 viyolonsel - piyano sonatı'nın analizi |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Aysel Gökçe Ç. György Ligeti'nin piyano eserleri ve Musica Ricercata'nın incelenmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Deniz G. Morton Feldman'ın "Piano and Orchestra" eserinin incelenmesi ile piyano ve orkestra için özgün müzik |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Seda H. Olivier Messiaen'ın Catalogue D'oiseaux (Kuşlar Kataloğu) albümünün analizi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Göksel C. 15. ve 18. yüzyıllar arası kemanın gelişimi ve yapımcıları |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Yonca A. I·zlenı·mcı· mu¨zı·kte arp kullanımı ve Maurice Ravel'ı·n "Introduction et Allegro" adlı yapıtının analı·zı· |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Yusuf İzeddin M. Pascal Dusapin'in "Exeo" isimli yapıtının ses malzemesi ve doku açısından analizi ve orkestra için prımatıva resonat |
2010-2011-Yüksek Lisans | Müzik Formları |
2010-2011-Yüksek Lisans | Armoni |
2010-2011-Yüksek Lisans | Kontrpuan |
2010-2011-Yüksek Lisans | Kompozisyon |
2011-2012-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2011-2012-Yüksek Lisans | Müzikte Spektralizm |
2011-2012-Lisans | Armoni |
2011-2012-Lisans | Müzik Formları |
2011-2012-Lisans | Kompozisyon |
2011-2012-Lisans | Kontrpuan |
2011-2012-Lisans | Müzik Analizi |
2012-2013-Lisans | Armoni |
2012-2013-Lisans | Kontrpuan |
2012-2013-Lisans | Kompozisyon |
2012-2013-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2012-2013-Yüksek Lisans | Müzikte Spektralizm |
2012-2013-Lisans | Müzik Formları |
2012-2013-Lisans | Müzik Analizi |
2013-2014-Yüksek Lisans | Müzikte Spektralizm |
2013-2014-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2013-2014-Lisans | Müzik Analizi |
2013-2014-Lisans | Armoni |
2013-2014-Lisans | Kontrpuan |
2013-2014-Lisans | Kompozisyon |
2013-2014-Lisans | Müzik Formları |
2014-2015-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2014-2015-Lisans | Müzik Analizi |
2014-2015-Lisans | Kontrpuan |
2014-2015-Lisans | Müzik Formları |
2014-2015-Lisans | Kompozisyon |
2015-2016-Lisans | Müzik Formları |
2015-2016-Lisans | Kontrpuan |
2015-2016-Yüksek Lisans | Müzikte Yeni Akımlar |
2015-2016-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2015-2016-Lisans | Müzik Analizi |
2015-2016-Lisans | Kompozisyon |
2016-2017-Lisans | Müzik Formları |
2016-2017-Lisans | Kontrpuan |
2016-2017-Yüksek Lisans | Orkestra Enstrümanları |
2016-2017-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu |
2016-2017-Yüksek Lisans | Müzikte Yeni Akımlar |
2016-2017-Lisans | Müzik Analizi |
2016-2017-Lisans | Kompozisyon |
2017-2018-Lisans | KOMPOZİSYON VI |
2017-2018-Lisans | KOMPOZİSYON V |
2017-2018-Yüksek Lisans | MÜZİK ANALİZİ II |
2017-2018-Yüksek Lisans | MÜZİK ANALİZİ I |
2017-2018-Yüksek Lisans | MÜZİK FORMLARI |
2017-2018-Yüksek Lisans | MÜZİKTE YENİ AKIMLAR |
2017-2018-Lisans | KONTRPUAN IV |
2017-2018-Lisans | KONTRPUAN III |
2017-2018-Lisans | KONTRPUAN II |
2017-2018-Lisans | KONTRPUAN I |
2018-2019-Yüksek Lisans | MÜZİKTE YENİ AKIMLAR |
2018-2019-Lisans | KONTRPUAN IV |
2018-2019-Lisans | KONTRPUAN III |
2018-2019-Lisans | KONTRPUAN II |
2018-2019-Lisans | KONTRPUAN I |
2018-2019-Lisans | Armoni Hz II |
2018-2019-Lisans | Armoni Hz I |
2018-2019-Lisans | YENİ MÜZİK TOPLULUĞU IV |
2018-2019-Lisans | YENİ MÜZİK TOPLULUĞU III |
2018-2019-Lisans | YENİ MÜZİK TOPLULUĞU II |
2018-2019-Lisans | YENİ MÜZİK TOPLULUĞU I |
2018-2019-Lisans | MÜZİK ANALİZİ II |
2018-2019-Lisans | MÜZİK ANALİZİ I |
2018-2019-Lisans | KOMPOZİSYON II |
2018-2019-Lisans | KOMPOZİSYON I |
2019-2020-Lisans | Armoni II |
2019-2020-Lisans | Armoni I |
2019-2020-Yüksek Lisans | MÜZİKTE YENİ AKIMLAR |
2019-2020-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu II |
2019-2020-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu I |
2019-2020-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu IV |
2019-2020-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu III |
2019-2020-Lisans | Kontrpuan IV |
2019-2020-Lisans | Kontrpuan III |
2019-2020-Lisans | MÜZİK ANALİZİ II |
2019-2020-Lisans | MÜZİK ANALİZİ I |
2019-2020-Lisans | Kontrpuan II |
2019-2020-Lisans | Kontrpuan I |
2019-2020-Lisans | Kompozisyon III |
2019-2020-Lisans | Kompozisyon IV |
2020-2021-Lisans | Kompozisyon V |
2020-2021-Lisans | Kontrpuan III |
2020-2021-Lisans | Kontrpuan I |
2020-2021-Lisans | Armoni III |
2020-2021-Yüksek Lisans | Kompozisyon I |
2020-2021-Lisans | Yeni Müzik Topluluğu III |
2020-2021-Lisans | Müzik Analizi I |
2020-2021-Yüksek Lisans | Müzikte Zamansallık |
2020-2021-Yüksek Lisans | Müzikte Yeni Akımlar |