2012-2016 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | The University Of Memphis | |
2016-2018 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Müzikoloji Bölümü Müzikoloji Pr. |
2017-2018 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Marmara Üniversitesi | Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bölümü Kompozisyon Anasanat Dalı |
2017-2020 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Pr. |
2018-2019 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Nişantaşı Üniversitesi | Nişantaşı Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Fakültesi Müzik Bölümü Müzik Pr. (Tam Burslu) |
2019-2020 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | İstanbul Okan Üniversitesi | İstanbul Okan Üniversitesi Konservatuvar Müzik Bölümü Müzik Pr. (Tam Burslu) |
2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Kompozisyon Ve Orkestra Şefliği Pr. |
2021-2023 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023- | Erasmus Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2024- | Komisyon Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - İrem S. ERIC WHITACRE'IN KORO MÜZİĞİNE KATKILARININ 'CLOUDBURST' ve 'LUX AURUMQUE' ESERLERİ BAĞLAMINDA BİÇİM ve SES MALZEMESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ |
2021-2022-Lisans | Füg IV |
2021-2022-Lisans | Füg III |
2021-2022-Lisans | Mesleki İngilizce I |
2021-2022-Yüksek Lisans | Müzik Teorisi ve Analiz Eğitimciliği |
2021-2022-Lisans | Müzik Formları II |
2021-2022-Lisans | Müzik Formları I |
2021-2022-Lisans | Mesleki İngilizce II |
2022-2023-Lisans | Analiz Teorileri II |
2022-2023-Lisans | Mesleki İngilizce II |
2022-2023-Lisans | Müzik Formları II |
2022-2023-Lisans | Kontrpuan II |
2022-2023-Lisans | Füg II |
2022-2023-Yüksek Lisans | Müzik Teorisi ve Analiz Eğitimciliği |
2022-2023-Lisans | Müzik Formları I |
2022-2023-Lisans | Mesleki İngilizce I |
2022-2023-Lisans | Analiz Teorileri I |
2022-2023-Lisans | Kontrpuan I |
2022-2023-Lisans | Füg I |
2022-2023-Yüksek Lisans | Armoni Kuramları ve Pedagojisi |
2023-2024-Lisans | Füg IV |
2023-2024-Lisans | Mesleki İngilizce I |
2023-2024-Lisans | Füg I |
2023-2024-Lisans | Armoni I |
2023-2024-Lisans | Analiz Kuramları II |
2023-2024-Lisans | Analiz Kuramları I |
2023-2024-Lisans | Kontrpuan IV |
2023-2024-Lisans | Mesleki İngilizce IV |
2023-2024-Lisans | Kontrpuan III |
2023-2024-Lisans | Füg III |
2023-2024-Lisans | Mesleki İngilizce III |
2023-2024-Lisans | Analiz Teorileri III |
2023-2024-Lisans | Temel Analizler I |
2023-2024-Lisans | Armoni II |
2023-2024-Lisans | Analiz Teorileri IV |
2023-2024-Lisans | Füg II |
2023-2024-Lisans | Temel Analizler II |
2023-2024-Lisans | Mesleki İngilizce II |
2024-2025-Lisans | Mesleki İngilizce III |
2024-2025-Lisans | Füg II |
2024-2025-Lisans | Füg I |
2024-2025-Lisans | Mesleki İngilizce IV |
2024-2025-Lisans | Mesleki İngilizce V |
2024-2025-Lisans | Teori Tarihi II |
2024-2025-Lisans | Teori Tarihi I |
2024-2025-Lisans | Armoni IV |
2024-2025-Lisans | Armoni III |
2024-2025-Lisans | Kontrpuan II |
2024-2025-Lisans | Kontrpuan I |
2024-2025-Lisans | Temel Analizler IV |
2024-2025-Lisans | Temel Analizler III |
2024-2025-Lisans | Analiz Kuramları IV |
2024-2025-Lisans | Analiz Kuramları III |