2009-2011 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Haliç Üniversitesi | Haliç Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu Rekreasyon Bölümü |
2012-2014 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Haliç Üniversitesi | Haliç Üniversitesi Konservatuvar |
2014-2015 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Haliç Üniversitesi | Haliç Üniversitesi Konservatuvar Tiyatro Bölümü Tiyatro Pr. |
2015- | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı |
2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı |
2023- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Pr. |
2015-2015 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Haliç Üniversitesi | |
2016-2018 | Akademik Teşvik Komnisyonu | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2017- | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2021- | Konservatuvar Müdür Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023-2023 | MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2024-2025 | Anasanat Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Tiyatro Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Atlas Karan T. Türk tiyatrosunda son 10 yılda yazılan oyunlardaki LGBT karakterlerin Queer Teori ile incelenmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Melek Özde S. COVID-19 sürecinin profesyonel bale sanatçılarının çalışma metotları üzerine etkisi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Peral F. Susan Sontag'ın Alice Yatakta oyununun Foucaultcu perspektiften yorumlanması |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Bektaş Ozan K. 19. yüzyıldan itibaren Opera'da Şeytan Teması'nın müzik ve oyunculuk bağlamında incelenmesi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Nuri K. Anton Çehov'un Vişne Bahçesi adlı oyununda "Gayev" karakterinin Stanislavski sistemindeki "sihirli eğer" ve "coşku belleği" kavramlarıyla çalışılması |
2010-2011-Lisans | YÖN 205 Güzel Konuşma ve Diksiyon |
2010-2011-Lisans | REK 205 Güzel Konuşma ve Dilsiyon |
2011-2012-Lisans | YÖN 205 Güzel Konuşma ve Diksiyon |
2011-2012-Lisans | REK 205 Güzel Konuşma ve Dilsiyon |
2013-2014-Lisans | TİY 442 Diksiyon VIII |
2013-2014-Lisans | TİY 104 Doğaçlama Iı |
2013-2014-Yüksek Lisans | TİY 313 Çağdaş Oyunculuk Teknikleri |
2014-2015-Lisans | TİY 104 Doğaçlama II |
2014-2015-Lisans | TİY 103 Doğaçlama I |
2014-2015-Lisans | TİY 408 Reji Bilgisi IV |
2014-2015-Lisans | TİY 407 reji Bilgisi III |
2014-2015-Yüksek Lisans | TİY 408 Reji Bilgisi IV |
2014-2015-Yüksek Lisans | TİY 407 Reji Bilgisi III |
2014-2015-Yüksek Lisans | TİY 405 Oyunculuk Uygulamaları |
2014-2015-Lisans | TİY 987 Doğaçlama III |
2014-2015-Lisans | KON 422 Sahne Estetiği II(Türk Musikisi) |
2014-2015-Lisans | KON 421 Sahne Estetiği I (Türk Musikisi) |
2014-2015-Lisans | TİY 110 Mimik II ( Türk Musikisi) |
2014-2015-Lisans | TİY 109 Mimik I (Türk Musikisi) |
2014-2015-Lisans | TİY 104 Doğaçlama II (Türk Musikisi) |
2014-2015-Lisans | TİY 103 Doğaçlama I (Türk Müziği Bölümü) |
2015-2016-Lisans | TİY 201 Rol I |
2015-2016-Lisans | TİY 102 Mimik II |
2015-2016-Lisans | TİY 101 Mimik I |
2015-2016-Hazırlık | HZR 101 Sahneye Hazırlık I |
2015-2016-Lisans | TİY 202 Rol II |
2015-2016-Hazırlık | HZR 102 Sahneye Hazırlık II |
2015-2016-Hazırlık | HZR 105 Hareket I |
2015-2016-Hazırlık | HZR 106 Hareket II |
2016-2017-Lisans | TİY 101 Mimik I |
2016-2017-Lisans | TİY 202 Rol II |
2016-2017-Lisans | TİY 201 Rol I |
2016-2017-Lisans | TİY 102 Mimik II |
2016-2017-Hazırlık | HZR 102 Sahneye Hazırlık II |
2016-2017-Hazırlık | HZR 101 Sahneye Hazırlık I |
2018-2019-Lisans | TİY 201 Rol I |
2018-2019-Lisans | TİY 202 Rol II |
2018-2019-Lisans | TİY 102 Mimik II |
2018-2019-Lisans | TİY 101 Mimik I |
2018-2019-Hazırlık | HZR 102 Sahneye Hazırlık II |
2018-2019-Hazırlık | HZR 101 Sahneye Hazırlık I |
2018-2019-Lisans | SES 427 Sahne Bilgisi Jest Mimik - Bahar |
2018-2019-Lisans | THO 372 Sahne ve Beden Dili II Bahar |
2019-2020-Hazırlık | HPR 220 Fonetik II- Opera |
2019-2020-Hazırlık | HPR 219 Fonetik I- Opera |
2019-2020-Lisans | TYR 104 Diksiyon II |
2019-2020-Lisans | TYR 202 Rol II |
2019-2020-Lisans | SES 465 Sahne Psikolojisi - Bahar |
2019-2020-Lisans | THO 372 Sahne ve Beden Dili II - Bahar |
2019-2020-Lisans | SES 427 Sahne Bilgisi Jest Mimik- Bahar |
2019-2020-Lisans | SES 465 Sahne Psikolojisi - Güz |
2019-2020-Lisans | SES 122 Diksiyon -Güz |
2019-2020-Lisans | SES 427 Sahne Bilgisi Jest Mimik - Güz |
2019-2020-Lisans | TYR 201 Rol I |
2019-2020-Lisans | TYR 101 Mimik I |
2019-2020-Hazırlık | HZR 114 Fonetik II |
2019-2020-Hazırlık | HZR 113 Fonetik I |
2019-2020-Lisans | TYR 103 Diksiyon I |
2019-2020-Lisans | TYR 102 Mimik II |
2019-2020-Hazırlık | HZR 10+ Diksiyon II |
2019-2020-Hazırlık | HZR 103 Diksiyon I |
2020-2021-Lisans | TYR 301 Sahne III |
2020-2021-Lisans | TYR 201 Rol I |
2020-2021-Hazırlık | HZR 112 Fonetik II |
2020-2021-Hazırlık | HZR 111 Fonetik I |
2020-2021-Lisans | THO 372 Sahne ve Beden Dili II- Bahar |
2020-2021-Lisans | SES 3122 Sahne Tekniği - Bahar |
2020-2021-Lisans | SES 427 Sahne Bilgisi Jest Mimik- Bahar |
2020-2021-Lisans | SES 3119 Mimik Diksiyon -Güz |
2020-2021-Lisans | TYR 202 Rol II |
2020-2021-Lisans | TYR 204 Diksiyon IV |
2020-2021-Lisans | TYR 102 Mimik II |
2020-2021-Lisans | TYR 104 Diksiyon II |
2020-2021-Lisans | TYR 101 Mimik I |
2020-2021-Hazırlık | HZR 110 Oyun Okuma II |
2020-2021-Lisans | SES 427 Sahne Bilgisi Jest Mimik -Güz |
2020-2021-Lisans | SES 465 Sahne Psikolojisi -Güz |
2020-2021-Lisans | SES 122 Diksiyon - Güz |
2020-2021-Hazırlık | HZR 104 Sahneye Hazırlık |
2020-2021-Lisans | TYR 302 Sahne Sahne IV |
2020-2021-Hazırlık | HZR 109 Oyun Okuma I |
2021-2022-Lisans | TYO 102 Mimik II |
2021-2022-Lisans | TYO 302 Sahne II |
2021-2022-Lisans | TYO 202 Rol II |
2021-2022-Lisans | TYO 201 Rol I |
2021-2022-Lisans | TYO 204 Diksiyon IV |
2021-2022-Lisans | TYO 203 Diksiyon III |
2021-2022-Yüksek Lisans | TYT561 Tarihsel Süreçlerde Oyunculuk Estetiği |
2021-2022-Lisans | TYO 104 Diksiyon II |
2021-2022-Lisans | TYO 103 Diksiyon I |
2021-2022-Lisans | TYO 301 Sahne I |
2021-2022-Lisans | TYO 101 Mimik I |
2022-2023-Lisans | OPR 103 Mimik Rol I - Opera |
2022-2023-Lisans | OPR 131 Diksiyon ve Fonetik I - Opera |
2022-2023-Lisans | TYT561 Tarihsel Süreçlerde Oyunculuk Estetiği |
2022-2023-Lisans | TYO 203 Diksiyon III |
2022-2023-Lisans | TYO 201 Rol I |
2022-2023-Lisans | TYO 101 Mimik I |
2022-2023-Lisans | TYO 103 Diksiyon I |
2023-2024-Lisans | OPR 132 DİKSİYON VE FONETİK II |
2023-2024-Lisans | OPR 104 MİMİK ROL |
2023-2024-Lisans | TYO 302 SAHNE II |
2023-2024-Lisans | TYO 204 DİKSİYON |
2023-2024-Lisans | TYO 202 ROL II |
2023-2024-Lisans | TYO 104 DİKSİYON |
2023-2024-Lisans | TYO 102 MİMİK II |