2013- | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Bale Anasanat Dalı |
2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı |
2022- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Bale Anasanat Dalı Klasik Bale Sanat Dalı |
2020-2021 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Melek Özde S. COVID-19 sürecinin profesyonel bale sanatçılarının çalışma metotları üzerine etkisi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Erhan G. Arşivlere, ilgili kurumlara ve anlatılara göre Türkiye'nin modernleşmesi sürecinde bir sanat dalı olarak bale eğitimi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Rüya K. Devlet opera ve balesi müdürlüklerinde bale baş koreograflarının insan yönetiminin incelenmesi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Tülay Y. Fouetté formu'nun klasik bale eğitiminde ilk altı yıldaki gelişiminin müfredat üzerinden incelenmesi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Shahriyar J. Librettosu Nazım Hikmet'in Ferhat ile Şirin eserinden uyarlanmış olan bir aşk masalı balesinin koreografi metnine uyarlanması ve analizi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Petek Ö. Sahne Deneyiminin Bale Konservatuvar Öğrencileri Üzerindeki Etkileri |
2013-2014-Hazırlık | Klasik Bale |
2014-2015-Hazırlık | Klasik Bale |
2015-2016-Hazırlık | Klasik Bale |
2016-2017-Lisans | PAS DE DEUX |
2017-2018-Lisans | PAS DE DEUX |
2017-2018-Hazırlık | Klasik Bale |
2018-2019-Lisans | Koreografi |
2018-2019-Lisans | REPERTUVAR |
2018-2019-Lisans | PAS DE DEUX |
2018-2019-Hazırlık | Klasik Bale |
2018-2019-Lisans | Klasik Bale |
2019-2020-Lisans | PAS DE DEUX |
2019-2020-Lisans | REPERTUVAR |
2019-2020-Lisans | SAHNE |
2019-2020-Lisans | ERKEK TEKNİK |
2019-2020-Yüksek Lisans | KLASİK BALEDE ERKEK TEKNİĞİ |
2019-2020-Yüksek Lisans | 21. YÜZYIL KOREOGRAFİLERİNİN ANALİZİ |
2019-2020-Hazırlık | Klasik Bale |
2020-2021-Lisans | Erkek Teknik |
2020-2021-Lisans | Pas de Deux |
2020-2021-Hazırlık | Pas de Deux |
2020-2021-Hazırlık | Doğaçlama |
2020-2021-Hazırlık | Dans Teknik |
2020-2021-Yüksek Lisans | Klasik Balede Erkek Tekniği |
2020-2021-Yüksek Lisans | 21. YÜZYIL KOREOGRAFİLERİNİN ANALİZİ |
2020-2021-Lisans | Koreografi |
2020-2021-Lisans | Pas de Deux |
2022-2023-Lisans | Hareket |
2022-2023-Lisans | Sahne |
2022-2023-Lisans | Klasik Bale |
2023-2024-Lisans | Erkek Teknik (Bale) |
2023-2024-Lisans | Pas de Deux |
2023-2024-Lisans | Koreografi |
2023-2024-Lisans | Repertuvar |
2023-2024-Lisans | Klasik Bale |