2012-2017 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı |
2012-2012 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı |
2017- | PROFESÖR | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı |
2009- | Anasanat Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2020- | Enstitü Müdürü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sahne Tasarımı Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Ali B. Freud'un psikanaliz teoremi üzerinden William Shakespeare'in Hamlet Oyununun incelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Ali B. Modernizm ve postmodernizm akımlarını temel alarak A. Çehov'un Martı eserinin üretim toplumundan tüketim toplumuna geçiş süreci farkındalığıyla yorumlanabilmesi üzerine öneri |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ayşe Ö. Shakespeare'in Macbeth eserindeki kadın karakterlerinin feminist teori üzerinden eleştirel bir incelemesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Emre Ç. Frank Wedekind'in "İlkbahar uyanışı" adlı eserinin ekspresyonist akım çerçevesinde incelenmesi ve natüralist sahneleme yöntemleriyle karşılaştırılması |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Uğur C. Harold Pinter'in "Gitgel Dolap" oyununun absürd tarzını Konstantin S. Stanislavski'nin fiziksel aksiyonlar yöntemi ile sahnelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Can Y. George Büchner'in "Danton'un Ölümü" oyununun iktidar ve adalet kavramları üzerinden okunarak sahnelenmesi |
2022 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Emre Y. EURİPİDES'İN MEDEA, ELEKTRA VE BAKKAHALAR OYUNLARINDAKİ KADINLARIN ŞİDDET EYLEMLERİNİN GÖSTERGEBİLİM YÖNTEMİ İLE ANALİZİ ÜZERİNE BİR SAHNELEME ÇALIŞMASI |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Tiyatro Ana Sanat Dalı |
Sanatta Yeterlik - Ayşe Ö. Çağdaş kadının edilgenlikten etkinliğe dönüşümünün analizi: 21. yüzyıl'da Henrik Ibsen'in 'Nora: Bir Bebek Evi' eserini toplumsal ve tarihsel bağlamda yeniden okumak |
2020-2021-Lisans | Sahneye Hazırlık |
2020-2021-Lisans | Diksiyon |