2010-2017 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | İstanbul Üniversitesi | İstanbul Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Opera Pr. |
2018-2020 | DOÇENT | Anadolu Üniversitesi | Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Pr. |
2020-2021 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Anasanat Dalı Opera Sanat Dalı |
2020-2021 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Anasanat Dalı Opera Sanat Dalı |
2017-2018 | Anasanat Dalı Başkanı | Anadolu Üniversitesi | |
2020- | Anasanat Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Caner A. Gıacomo Puccını'nin oda şarkılarının metin ve müzik bağlamında incelenmesi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Opera Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Bezmi Hazal E. W.A.Mozart - L.Da Ponte üçlemesindeki subret rollerinin karakter özelliklerinin metin, müzik ve şan bağlamında karşılaştırmalı incelenmesi |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Hazal G. W.A. Mozart'ın Cosi Fan Tutte operasındaki Fiordiligi rolünün karakter özelliklerinin müzik ve şan üzerindeki etkileri |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Rabia Ayçin S. W.A.Mozart'ın Cosı Fan Tutte operasındaki Dorabella rolünün karakter özelliklerinin müzik ve şan üzerindeki yansımalarının incelenmesi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Kaan B. KASTRATLARIN BAROK DÖNEM OPERA TARİHİNDEKİ YERİNİN İNCELENMESİ VE BESTECİ G: F: HANDEL'İN GIULIO CESARE İLE RINALDO OPERALARINDAKİ KASTRAT ROLLERİNİN ANALİZ EDİLMESİ |
2024 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Metehan P. W. A. Mozart'ın Sihirli Flüt Operası'ndaki Tamino karakterinin müzikal ve şan tekniği yönünden incelenmesi |
2017-2018-Lisans | San Tekniği |
2017-2018-Yüksek Lisans | San tekniği |
2018-2019-Yüksek Lisans | San Tekniği |
2018-2019-Lisans | Şan Tekniği |