
| 2008-2015 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü İç Mimarlık Anasanat Dalı |
| 2015- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü İç Mimarlık Pr. |
| 2023- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü İç Mimarlık Pr. |
| 2012- | Çift Ana Dal-Yan Dal Komisyonu | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2014- | Kısmi Zamanlı Öğrenci Komisyonu | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2018- | DOKTORA PROGRAM SORUMLUSU | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2019-2021 | Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2020-2022 | İç Mimarlık Proje ve Bitirme Projesi Dersleri Koordinatörlüğü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ferhat K. Patrıck Blanc'ın dikey bahçe tasarımlarının tasarım ilkeleri doğrultusunda irdelenmesi |
| 2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Gizem O. Dar mekanlarda esnek ve fonksiyonel mutfak tasarımları |
| 2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Yunus A. Eğitim mekanları ölçeğinde mekan kimliği ve kullanıcı kimliği ilişkisi |
| 2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Çiğdem K. Özgün işlevini yitirmiş, yeniden işlevlendirilen yapıların tasarım sürecinin değerlendirilmesi ve Hışvahan örneğinin incelenmesi |
| 2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Nihan Ü. Çocuk mekanlarında biyofilik tasarım yaklaşımının faydaları |
| 2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Belis Ö. Korku temalı filmlerde gerçek ve gerçeküstü mekanların izleyici üzerindeki etkisinin incelenmesi |
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Emine Y. Ulusal demiryolu mirasının günümüz koşullarına göre yeniden değerlendirilmesi üzerine bir model önerisi |
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Diğer |
Doktora - Ayşe Gülçin U. İç mekan tasarımında Foucault yöntemlerini kullanarak heterotopya arayışında yeniden işlevlendirilen yapılar: Kadıköy bölgesi örneği |
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Reyda Ö. Modernizmden postmodernizme biçimlerin mekana yansıması: New York beşlisi üzerinden bir inceleme |
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Cansın Y. İstanbul metropolünde alternatif yaşam sistemi tasarımı ve iç mek n tasarım model önerisi |
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Kaan A. Mekan tasarlama eyleminin husserl fenomenolojisi Epokhe kavramı üzerinden soyumu |
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Yasemin E. Afet yönetiminde kullanılabilir acil durum modülü için hızlı-kolay-tekrarlanabilir bir kurulum modeli geliştirilmesi ve hizmet alt yapısının kurgulanması |
| 2025 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Aycan K. Seyirci-mekan-performans ilişkisi bağlamında dönüşen alternatif tiyatro mekanları: İstanbul Kumbaracı50 örneği analizi |
| 2008-2009-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2008-2009-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2008-2009-Lisans | PROJE |
| 2009-2010-Lisans | PROJE |
| 2009-2010-Lisans | UYGULAMA PROJESİ |
| 2009-2010-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2009-2010-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2010-2011-Lisans | PROJE |
| 2010-2011-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2010-2011-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2010-2011-Lisans | UYGULAMA PROJESİ |
| 2011-2012-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2011-2012-Lisans | PROJE |
| 2011-2012-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2011-2012-Lisans | UYGULAMA PROJESİ |
| 2012-2013-Lisans | PROJE |
| 2012-2013-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2012-2013-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2013-2014-Lisans | BİNALARIN YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ SORUNLARI |
| 2013-2014-Lisans | PROJE |
| 2013-2014-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2013-2014-Lisans | TASARIMA GİRİŞ |
| 2014-2015-Lisans | TASARIMA GİRİŞ I-II |
| 2014-2015-Lisans | PROJE |
| 2014-2015-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2014-2015-Lisans | BİNALARIN YENİDEN İŞLEVLENDİRME SORUNLARI |
| 2015-2016-Lisans | PROJE |
| 2015-2016-Lisans | TASARIMA GİRİŞ I-II |
| 2015-2016-Lisans | YAPI BİLGİSİ I |
| 2016-2017-Lisans | TASARIMA GİRİŞ I-II |
| 2016-2017-Lisans | YAPI BİLGİSİ |
| 2016-2017-Lisans | ATIL ENDÜSTRİ MİRASI YAPILARIN YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2016-2017-Lisans | PROJE |
| 2017-2018-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2017-2018-Lisans | PROJE |
| 2017-2018-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 2 |
| 2017-2018-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 1 |
| 2017-2018-Doktora | PROJE |
| 2017-2018-Lisans | YAPI BİLGİSİ 2 |
| 2017-2018-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2018-2019-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 1 |
| 2018-2019-Lisans | YAPI BİLGİSİ 2 |
| 2018-2019-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 2 |
| 2018-2019-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2018-2019-Lisans | PROJE |
| 2018-2019-Doktora | PROJE |
| 2018-2019-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2019-2020-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2019-2020-Doktora | PROJE |
| 2019-2020-Lisans | YAPI BİLGİSİ 2 |
| 2019-2020-Lisans | PROJE |
| 2019-2020-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 2 |
| 2019-2020-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2019-2020-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 1 |
| 2020-2021-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 2 |
| 2020-2021-Lisans | TASARIMA GİRİŞ 1 |
| 2020-2021-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2020-2021-Lisans | PROJE |
| 2020-2021-Lisans | YAPI BİLGİSİ 2 |
| 2020-2021-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2021-2022-Doktora | IMD 697 UZMANLIK ALAN DERSİ |
| 2021-2022-Doktora | IMD 691 PROJE |
| 2021-2022-Doktora | IMD 692 PROJE |
| 2021-2022-Lisans | PROJE |
| 2021-2022-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2021-2022-Lisans | YAPI BİLGİSİ 2 |
| 2021-2022-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2021-2022-Yüksek Lisans | ICM 597 UZMANLIK ALAN DERSİ |
| 2022-2023-Lisans | ATIL KALMIŞ ENDÜSTRİ MİRASININ YENİDEN İŞLEVLENDİRİLMESİ |
| 2022-2023-Doktora | IMD 691 PROJE |
| 2022-2023-Lisans | YAPI BİLGİSİ 1 |
| 2022-2023-Lisans | PROJE |
| 2022-2023-Doktora | IMD 697 UZMANLIK ALAN DERSİ |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 2 |
| 2023-2024-Lisans | Atıl Kalmış Endüstri Mirasının Yeniden İşlevlendirilmesi |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 1 |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 1 |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 5 |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 4 |
| 2023-2024-Lisans | PROJE3 |
| 2023-2024-Lisans | Atıl Kalmış Endüstri Mirasının Yeniden İşlevlendirilmesi |
| 2023-2024-Lisans | Yapı Bilgisi 2 |
| 2023-2024-Lisans | Yapı Bilgisi 1 |
| 2023-2024-Lisans | PROJE 3 |
| 2023-2024-Lisans | BİTİRME PROJESİ |