2018- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2023- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2011- | Erasmus Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2021-2022 | Eğitim Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Selami K. Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Çiğdem Ç. Ortaokul 6 ve 7. sınıfa devam eden üstün yetenekli öğrencilerin üst bilişsel farkındalıkları, problem çözme becerileri ile öz yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi |
2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı |
Doktora - Özge D. Okul öncesi eğitimde yaratıcılığı geliştirmeye yönelik mekân tasarımı önerisi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Özlem Ö. Eğitimsel nörobilime ilişkin öğretmen eğitiminin özyeterliklerine ve ders tasarımlarına etkisi |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Eliz D. Ortaöğretim İngilizce öğretmenlerinin mesleki profesyonellikleri ile İngilizce özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2010-2011-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2010-2011-Lisans | Gelişim Psikolojisi |
2011-2012-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2011-2012-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2011-2012-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2012-2013-Yüksek Lisans | Project Management and Leadership: Planning, Budgeting and Monitoring |
2012-2013-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2012-2013-Yüksek Lisans | Teaching and Learning Theories and Practice |
2012-2013-Lisans | Innovative Approaches to Instruction |
2012-2013-Lisans | Fundamentals of G&C |
2012-2013-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2012-2013-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2013-2014-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2013-2014-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2013-2014-Yüksek Lisans | Curriculum Development |
2013-2014-Yüksek Lisans | Teaching and Learning Theories and Practice |
2013-2014-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2013-2014-Lisans | Learning Theory and Practice |
2014-2015-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2014-2015-Yüksek Lisans | Project Management and Leadership: Planning, Budgeting and Monitoring |
2014-2015-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2014-2015-Lisans | Mekan-Kütle Algısı ve Zihinsel Süreç (Seçmeli-Mimarlık Fakültesi) |
2014-2015-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2014-2015-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş |
2015-2016-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2015-2016-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2015-2016-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2016-2017-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş |
2016-2017-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2016-2017-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2016-2017-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim |
2016-2017-Lisans | Mekan-Kütle Algısı ve Zihinsel Süreç (Seçmeli-Mimarlık Fakültesi) |
2016-2017-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2016-2017-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans |
2017-2018-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
2017-2018-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim |
2017-2018-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2017-2018-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans |
2018-2019-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim |
2018-2019-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans |
2018-2019-Yüksek Lisans | Curriculum Evaluation |
2019-2020-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları |
2019-2020-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı |
2019-2020-Yüksek Lisans | Curriculum Evaluation |
2020-2021-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı |
2020-2021-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans |
2020-2021-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim |
2020-2021-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları |
2020-2021-Yüksek Lisans | Curriculum Development Studies |
2020-2021-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi |
2021-2022-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim |
2021-2022-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı |
2021-2022-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları |
2021-2022-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi |
2021-2022-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans |
2021-2022-Yüksek Lisans | Thesis |
2022-2023-Lisans | EGT435 Sınıf Yönetimi |
2022-2023-Yüksek Lisans | Seminer |
2022-2023-Yüksek Lisans | EGT 505 Öğrenme Ortamlarının Tasarımı |
2022-2023-Lisans | EGT446 Öğretmenlik Uygulaması |
2022-2023-Lisans | EGT442 Özel Öğretim Yöntemleri |
2023-2024-Lisans | EGT334 Öğrenme Psikolojisinde Kuram ve Yaklaşımlar |
2023-2024-Lisans | EGT442 Özel Öğretim Yöntemleri |
2023-2024-Yüksek Lisans | EGT536 Zihinsel Gelişim ve Öğrenme Uygulamaları |
2023-2024-Lisans | EGT338s Tasarım, Mekan ve Nörobilim |