
| 2018- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı | 
| 2023- | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı | 
| 2011- | Erasmus Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2021-2022 | Eğitim Koordinatörü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |   | 
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Çiğdem Ç. Ortaokul 6 ve 7. sınıfa devam eden üstün yetenekli öğrencilerin üst bilişsel farkındalıkları, problem çözme becerileri ile öz yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi  | 
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İç Mimarlık Ana Bilim Dalı  | 
Doktora -  Özge D. Okul öncesi eğitimde yaratıcılığı geliştirmeye yönelik mekân tasarımı önerisi  | 
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Selami K. Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi  | 
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Özlem Ö. Eğitimsel nörobilime ilişkin öğretmen eğitiminin özyeterliklerine ve ders tasarımlarına etkisi  | 
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Eliz D. Ortaöğretim İngilizce öğretmenlerinin mesleki profesyonellikleri ile İngilizce özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi  | 
| 2025 Tamamlandı TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Şeyma Nur O. Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik dersinde risk alma davranışları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki  | 
| 2025 Devam Ediyor TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Edanur Ö. MATEMATİK DERSİ BEDENLENMİŞ BİLİŞ ÖĞRETİM TASARIMININ 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖZYETERLİLİK ALGILARINA VE ÜST BİLİŞ BECERİLERİNE ETKİSİ  | 
| 2025 Devam Ediyor TezMerkezi  | 
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı  | 
Yüksek Lisans -  Gamze İ. TÜRKÇE DERSİ BİLİŞSEL ESNEKLİK ÖĞRETİM TASARIMININ 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNE VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ  | 
| 2010-2011-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2010-2011-Lisans | Gelişim Psikolojisi | 
| 2011-2012-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2011-2012-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2011-2012-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2012-2013-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2012-2013-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2012-2013-Lisans | Fundamentals of G&C | 
| 2012-2013-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2012-2013-Yüksek Lisans | Project Management and Leadership: Planning, Budgeting and Monitoring | 
| 2012-2013-Yüksek Lisans | Teaching and Learning Theories and Practice | 
| 2012-2013-Lisans | Innovative Approaches to Instruction | 
| 2013-2014-Yüksek Lisans | Teaching and Learning Theories and Practice | 
| 2013-2014-Yüksek Lisans | Curriculum Development | 
| 2013-2014-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2013-2014-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2013-2014-Lisans | Learning Theory and Practice | 
| 2013-2014-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2014-2015-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2014-2015-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2014-2015-Lisans | Mekan-Kütle Algısı ve Zihinsel Süreç (Seçmeli-Mimarlık Fakültesi) | 
| 2014-2015-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2014-2015-Yüksek Lisans | Project Management and Leadership: Planning, Budgeting and Monitoring | 
| 2014-2015-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş | 
| 2015-2016-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2015-2016-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2015-2016-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2016-2017-Lisans | Eğitim Bilimlerine Giriş | 
| 2016-2017-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2016-2017-Lisans | Mekan-Kütle Algısı ve Zihinsel Süreç (Seçmeli-Mimarlık Fakültesi) | 
| 2016-2017-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans | 
| 2016-2017-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2016-2017-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2016-2017-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim | 
| 2017-2018-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2017-2018-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim | 
| 2017-2018-Lisans | Sınıf Yönetimi | 
| 2017-2018-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans | 
| 2018-2019-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans | 
| 2018-2019-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim | 
| 2018-2019-Yüksek Lisans | Curriculum Evaluation | 
| 2019-2020-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları | 
| 2019-2020-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı | 
| 2019-2020-Yüksek Lisans | Curriculum Evaluation | 
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı | 
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Curriculum Development Studies | 
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi | 
| 2020-2021-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans | 
| 2020-2021-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim | 
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları | 
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Zihinsel Gelişim ve Öğretim Uygulamaları | 
| 2021-2022-Lisans | Nöroeğitimde Müzik ve Dans | 
| 2021-2022-Lisans | Mekan, Tasarım ve Nörobilim | 
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Thesis | 
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi | 
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Öğretim Ortamlarının Tasarımı | 
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Seminer | 
| 2022-2023-Yüksek Lisans | EGT 505 Öğrenme Ortamlarının Tasarımı | 
| 2022-2023-Lisans | EGT446 Öğretmenlik Uygulaması | 
| 2022-2023-Lisans | EGT442 Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2022-2023-Lisans | EGT435 Sınıf Yönetimi | 
| 2023-2024-Yüksek Lisans | EGT536 Zihinsel Gelişim ve Öğrenme Uygulamaları | 
| 2023-2024-Lisans | EGT442 Özel Öğretim Yöntemleri | 
| 2023-2024-Lisans | EGT334 Öğrenme Psikolojisinde Kuram ve Yaklaşımlar | 
| 2023-2024-Lisans | EGT338s Tasarım, Mekan ve Nörobilim |