2023 The Effects of Neuroscience-Based Mindfulness Training on Adolescents International Journal of Education and Literacy Studies (IJELS) |
2022 Developing The 21st Century Skills of Primary School 3rd Grade Students: Project-Based Instructional Design Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi |
2022 The Effect of Creative Dance on Spatial Thinking, Mental Rotation TAY Journal- Türk Akademik Yayınlar Dergisi |
2019 İlkokul öğrencilerine iç tasarım becerileri kazandırmak: Öğrenmeye değer öğretim tasarımı Cumhuriyet International Journal of Education |
2019 İlkokul öğrencilerine iç tasarım becerileri kazandırmak: Öğrenmeye değer öğretim tasarımı Cumhuriyet International Journal of Education |
2019 Matematik Öğretimi Sürecinde Ülkelerin Eğitim Girdilerini Ne Kadar Etkin Kullandıklarının TIMSS 2015 Verilerine Göre İncelenmesi İlköğretim Online |
2019 Matematik Öğretimi Sürecinde Ülkelerin Eğitim Girdilerini NeKadar Etkin Kullandıklarının TIMSS 2015 Verilerine Göreİncelenmesi İlköğretim Online (elektronik) |
2018 The Effect of Pre-Service Teachers\u2019 Life Skills on Teacher Self-Efficacy Journal of Education and Learning |
2018 Predictive Value of Sense of Self-efficacy and Attitudes of High School Students for Their Resistance to Mathematics Universal Journal of Educational Research |
2018 ETKİLİ ÖĞRENME İÇİN BEYİN UYUMLU ÇEVRE OLUŞTURMA ÖNERİSİ Etkin Sağlık |
2017 Lise öğrencilerinin problem çözme becerilerinin derslere yönelik direnç davranışlarının yordanması Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi |
2017 Eğitimsel Sinirbilim (Neuroeducation): Eğitimciler NedenSinirbilim Verilerinden Yararlanmalıdır? TAY Journal- Türk Akademik Yayınlar Dergisi |
2017 Okul Öncesi Dönem Çocukların Sözel Muhakeme Yetenekleri İleMatematik İşlem Becerileri Arasındaki İlişki Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi |
2017 Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Disiplin Modelleri Tercihlerinin Ve Tercihlerine Bağlı Olarak Oluşturdukları Sınıf Disiplin Tasarımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Researcher: Social Science Studies |
2010 Zenginleştirilmiş Beyin Uyumlu Öğretim Ortamına İlişkin Öğrenci Görüşleri Kuram ve Uygulamda Eğitim Yönetimi |
Uluslararası Özet bildiri 01.11.2023 İlkokul Düzeyinde Oyun Tabanlı Ekolojik Okuryazarlık Öğretim Tasarımının Öğrenci Başarısına Etkisi (Pilot Çalışma) / 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Ulusal Özet bildiri 12.05.2000 Öğretmen Adaylarına İletişimde Sosyal İçerik Becerisinin Kazandırılması / II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu |
Uluslararası Özet bildiri 15.06.2022 Nörobilim Temelinde Bilinçli Farkındalık Eğitiminin Ergenler Üzerindeki Etkisi- The Effects of Neuroscience-Based Mindfulness Training on Adolescents / 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 18.05.2013 Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Disiplin Modelleri Tercihlerinin Ve Tercihlerine Bağlı Olarak Oluşturdukları Sınıf Disiplin Tasarımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi / Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu. Hacettepe Üniversitesi |
Ulusal Tam metin bildiri Müdürlerin Sosyal Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri / Ulusal Öğretmen Eğitimi Sempozyumu |
Uluslararası Tam metin bildiri 25.03.2018 Mimarlık Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi / Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ICSE |
Uluslararası Özet bildiri 13.11.2018 Ülkelerin Matematik Öğretimi Sürecinde Eğitim Girdilerini Ne Kadar Etkin Kullandıklarının TIMMS (2015) Verilerine Göre İncelenmesi / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) |
Uluslararası Tam metin bildiri 28.12.2018 Problem Solving Skills of High School Students: Implications for School Counseling Curriculum / 4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2018 |
Uluslararası Özet bildiri 25.12.2017 İlkokul öğrencilerine iç mekan, renk ve aydınlatma kavramları aracılığı ile öğrenme ortamı tasarımı becerisi kazandırma / I. Uluslararası Sosyal Beşeri ve eğitim Bilimleri Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 28.10.2017 lkokul Öğrencilerine İç Tasarım Becerisi Kazandırmaya Yönelik Geliştirilen “Öğrenmeye Değer Programının” Öğrenme Üzerindeki Etkisi / 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 24.10.2015 Predicting the Resistance on the Mathematics of High School Students / The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction |
Uluslararası Özet bildiri 15.07.2015 Examining The Relationship Between Linguistic And Mathematical Skills Of Preschool Children / VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences |
2023 Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Felder- Silverman Öğrenme Stili Modeli KOYUNCU BENGİSU Vizetek Yayıncılık,Gülay Ekici 978-605-72552-1-1 |
2022 Nörobilim Temelinde Sosyal ve Duygusal Gelişim , Bilimsel Kitap , Tümü, KOYUNCU BENGİSU Pegem Akademi, 978-625-8325-89-8 |
2021 Prof. Dr. Özcan Demirel'e Armağan Atatürk’ün İzinde Eğitime Adanmış Altmış Yıl , Ders Kitabı , Bölüm(ler),“Bazı Maviler Derindir”: Bilimsel Uzgörü ve Amaç’tır KOYUNCU BENGİSU Pegem Akademi,YAĞCI Esed, ŞİŞMAN-TAN Gülçin 978-625-7582-98-8 |
2020 Eğitim Psikolojisi , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Beyin ve Öğrenme Eğitimsel Sinirbilim (NeuroEducation) KOYUNCU BENGİSU Vize Basın Yayın,Gülay Ekici 978-625-7103-18-3 |
2018 Germanistik und Wirtschaft in der Diskussion. Tagungsband: Kulturelle Zentren der deutschen Minderheiten und berufliche Perspektiven in deutschsprachigen Wirtschaftsunternehmen , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Training Foreign Language Teachers In Turkey (The Case Of German) GÜNEŞ SADRİYE,KOYUNCU BENGİSU Peter Lang,Ellen Tichy, Felicitas Tesch, Thorsten Roeleke and Maria K. Lasatowicz 978-3-631-73909-9 Erişim Linki |
2016 Oyun Çağı Çocuklar İçin Maceralı Matematik Mobeius ın Çubukları , Kitap Tercümesi , Tümü, KOYUNCU BENGİSU,CESUR MUSTAFA ONUR Pegem Akademi, 978-0-9776939-5-5 |
2016 Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Geştalt Kuramı KOYUNCU BENGİSU PegemAkademi Yayıncılık,Gülay Ekici 978-605-318-423-2 |
2011 The New Approaches in Early Childhood Development , Ders Kitabı , Bölüm(ler),The Redesign of The Learning Environment for Children KOYUNCU BENGİSU NIHA,Nico van Oudenhoven, Jeoren Aarsen 6056303500 |