
| 2010-2018 | YARDIMCI DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
| 2018-2024 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
| 2024- | PROFESÖR | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
| 2011-2014 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2013-2019 | Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2013-2013 | Bölüm Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2016-2019 | Fakülte Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2016-2019 | Bölüm Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2016-2020 | Dekan Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2018-2019 | Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2022- | Anabilim Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2023- | Yönetim Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2023-2024 | Kalite Komisyon Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2024- | Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2024-2024 | Enstitü Müdürü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2024-2027 | Enstitü Müdürü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2024- | Fakülte Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2024-2024 | Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
| 2021 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Anıl A. Rehber öğretmenlerin algıladıkları okul ikliminin proaktif davranışlarına etkisi |
| 2021 Tamamlandı TezMerkezi |
İstanbul Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Timur S. Okul yöneticilerinin teknolojik liderlik öz yeterliklerinin uzaktan eğitim tutumları ile ilişkisi |
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Burak A. Okuma çemberlerinin lise öğrencilerinin sosyal duygusal öğrenme beceri düzeylerine etkisi |
| 2022 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ensar İ. Bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde ters yüz öğrenme modelinin öğrenenlerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve teknolojiyle kendi kendine öğrenme düzeylerine etkisi |
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Feyza Ö. İlkokul İngilizce öğretmenlerinin program okuryazarlık becerileri: Resmi ve işlevsel program bağlamında bir inceleme |
| 2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Sibel B. Eğilim ve üstbilişsel deneyimlerin problem çözme becerisine etkisi |
| 2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı |
Doktora - Hatice U. Öğretmen Özerkliği, Yaratıcı Düşünme ve Fen Başarısı ilişkisi: Didaktik ve Anglo-Amerikan Program Geleneklerinin PISA Verileri doğrultusunda Karşılaştırılması |
| 2025 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Hilmi Z. Coğrafya öğretmenlerinin öğretim programı okuryazarlık ve özerklik düzeylerinin öğretim programına bağlılık düzeyleri üzerindeki etkisi: Bir karma yöntem çalışması |
| 2025 Devam Ediyor TezMerkezi |
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı |
Doktora - Eslem A. 6. SINIF TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMININ AYDINLATICI DEĞERLENDİRME MODELİYLE İNCELENMESİ:TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖRNEĞİ |
| 2010-2011-Lisans | PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM |
| 2010-2011-Lisans | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ |
| 2011-2012-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
| 2011-2012-Lisans | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ |
| 2011-2012-Lisans | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
| 2011-2012-Lisans | PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM |
| 2012-2013-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
| 2012-2013-Lisans | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
| 2012-2013-Lisans | PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM |
| 2013-2014-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
| 2013-2014-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
| 2013-2014-Lisans | Program Geliştirme ve Öğretim |
| 2013-2014-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2014-2015-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
| 2014-2015-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2014-2015-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
| 2014-2015-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
| 2015-2016-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
| 2015-2016-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
| 2015-2016-Lisans | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
| 2015-2016-Lisans | ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ |
| 2016-2017-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
| 2016-2017-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
| 2016-2017-Lisans | ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ |
| 2017-2018-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
| 2018-2019-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2019-2020-Yüksek Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
| 2019-2020-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2019-2020-Lisans | Hayat Boyu Öğrenme |
| 2019-2020-Yüksek Lisans | Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları |
| 2020-2021-Doktora | Program Geliştirmenin Temelleri |
| 2020-2021-Doktora | Eğitim Programında Sosyal Konular |
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları |
| 2020-2021-Yüksek Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
| 2020-2021-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2020-2021-Lisans | Hayat Boyu Öğrenme |
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
| 2021-2022-Doktora | Program Geliştirmenin Temelleri |
| 2021-2022-Doktora | Eğitim Programında Sosyal Konular |
| 2021-2022-Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri |
| 2021-2022-Lisans | Hayat Boyu Öğrenme |
| 2021-2022-Yüksek Lisans | Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları |
| 2021-2022-Lisans | Çok Kültürlü Eğitime Giriş |
| 2022-2023-Doktora | Eğitim Programında Sosyal Konular |
| 2022-2023-Lisans | Öğretim İlke ve Yöntemleri |
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları |
| 2022-2023-Doktora | Program Geliştirmenin Temelleri |
| 2022-2023-Yüksek Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
| 2022-2023-Lisans | Hayat Boyu Öğrenme |
| 2022-2023-Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri |
| 2023-2024-Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri |
| 2023-2024-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
| 2023-2024-Lisans | Özel Öğretim Yöntemleri |
| 2023-2024-Lisans | Öğretim İlke ve Yöntemleri |
| 2023-2024-Yüksek Lisans | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
| 2023-2024-Doktora | Eğitim Programında Sosyal Konular |