Update cookies preferences

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi

Profesör
İLKER CIRIK

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Fen-edebiyat Fakültesi
Eğitim Bilimleri Bölümü
Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı


2010-2018 YARDIMCI DOÇENT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı
2018-2024 DOÇENT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı
2024- PROFESÖR Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı
2011-2013 Bölüm Başkan Yardımcısı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2013-2019 Yönetim Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2013-2013 Bölüm Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2016-2019 Fakülte Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2016-2019 Bölüm Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2016-2020 Dekan Yardımcısı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2018-2019 Yönetim Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2022- Anabilim Dalı Başkanı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2023- Yönetim Kurulu Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2023- Kalite Komisyon Üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2024- Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2024- Enstitü Müdürü Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi

2021
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Anıl A.
Rehber öğretmenlerin algıladıkları okul ikliminin proaktif davranışlarına etkisi
2021
Tamamlandı
TezMerkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Timur S.
Okul yöneticilerinin teknolojik liderlik öz yeterliklerinin uzaktan eğitim tutumları ile ilişkisi
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Burak A.
Okuma çemberlerinin lise öğrencilerinin sosyal duygusal öğrenme beceri düzeylerine etkisi
2022
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Ensar İ.
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde ters yüz öğrenme modelinin öğrenenlerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve teknolojiyle kendi kendine öğrenme düzeylerine etkisi
2023
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Feyza Ö.
İlkokul İngilizce öğretmenlerinin program okuryazarlık becerileri: Resmi ve işlevsel program bağlamında bir inceleme
2023
Tamamlandı
TezMerkezi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Sibel B.
Eğilim ve üstbilişsel deneyimlerin problem çözme becerisine etkisi
2024
Devam Ediyor
TezMerkezi
Marmara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Doktora -  Hatice U.
Öğretmen Özerkliği, Yaratıcı Düşünme ve Fen Başarısı ilişkisi: Didaktik ve Anglo-Amerikan Program Geleneklerinin PISA Verileri doğrultusunda Karşılaştırılması
2010-2011-Lisans PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
2010-2011-Lisans EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
2011-2012-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2011-2012-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2011-2012-Lisans PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
2011-2012-Lisans EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
2012-2013-Lisans PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
2012-2013-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2012-2013-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2013-2014-Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2013-2014-Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2013-2014-Lisans Program Geliştirme ve Öğretim
2013-2014-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2014-2015-Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2014-2015-Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2014-2015-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2014-2015-Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2015-2016-Lisans ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ
2015-2016-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2015-2016-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2015-2016-Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2016-2017-Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2016-2017-Lisans ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ
2016-2017-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018-Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2018-2019-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2019-2020-Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları
2019-2020-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2019-2020-Lisans Hayat Boyu Öğrenme
2019-2020-Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
2020-2021-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2020-2021-Doktora Eğitim Programında Sosyal Konular
2020-2021-Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları
2020-2021-Lisans Hayat Boyu Öğrenme
2020-2021-Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
2020-2021-Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
2021-2022-Lisans Çok Kültürlü Eğitime Giriş
2021-2022-Lisans Hayat Boyu Öğrenme
2021-2022-Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
2021-2022-Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri
2021-2022-Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
2021-2022-Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları
2021-2022-Doktora Eğitim Programında Sosyal Konular
2022-2023-Doktora Eğitim Programında Sosyal Konular
2022-2023-Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
2022-2023-Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme Çalışmaları
2022-2023-Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
2022-2023-Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2022-2023-Lisans Hayat Boyu Öğrenme
2022-2023-Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri
2023-2024-Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri
2023-2024-Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2023-2024-Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2023-2024-Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2023-2024-Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
2023-2024-Doktora Eğitim Programında Sosyal Konular