2024 The Role of Abductive Thinking in K12 Skill Development Process: Example of Mathematics Lesson Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi |
2023 Exploring curriculum literacy skills: An in-depth analysis through explanatory sequential design Journal of Pedagogical Research |
2023 The Effect of Literature Circle Method on Social Emotional Learning Skills Levels of High School Students: A Mixed Method Study Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi |
2023 K12 Beceriler Çerçevesi Öğretim Tasarımı Modeli: Anahtar Ögeler Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi |
2023 Teachers’ Views on Electronic Teacher Portfolio Preparation Process International Journal of Curriculum and Instructional Studies |
2017 Dijital Öykülemenin Okul Öncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarına Etkisi İlköğretim Online |
2016 Lise Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları Profili Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
2015 Relationships between Social Support, Motivation, and Science Achievement: Structural Equation Modeling Anthropologist |
2015 Constructivist Learning Environments: The Teachers and Students Perspectives International Journal on New Trends in Education and Their Implications |
2015 Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi İlköğretim Online |
2015 Psychometric Characteristics of the Social Justice Scale’s Turkish Form and a Structural Equation Modeling Eurasian Journal of Educational Research |
2014 İlköğretim Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeyleri Eğitim ve Bilim |
2011 Öğrenme Sürecinde İçsel Motivasyonun Rolü: Bir Uygulama Örneği Eğitimci Öğretmen Dergisi |
2011 Çocuk ve Ergenler İçin Sosyal Destek Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması e-Journal of New World Sciences Academy |
2008 Çok Kültürlü Eğitim ve Yansımaları Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education |
2006 Öğretmenlerde ve Öğrencilerde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Nedir? EDU7 |
2005 Tavşanın Tüyleri Arasında Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi |
Uluslararası Özet bildiri 29.10.2023 Yenilikçi öğretim tasarımında paydaş seslerini yarı yapılandırılmış görüşmeyle keşfetmek / XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 26.10.2023 Öğretim ilke ve yöntemleri dersi başarı testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması / XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 28.10.2023 Eğilim ve üstbilişsel deneyimlerin problem çözme sürecindeki rolü / 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 28.10.2022 Tersyüz öğrenme modelinin akademik başarı ve öğrenci görüşleri üzerindeki etkisi / 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 28.10.2022 Okuma çemberlerinin öğrencilerin sosyal duygusal öğrenme becerilerine etkisi / 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 18.01.2023 İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI DENEYİMLERİ / IX. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 01.07.2022 Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterliklerinin Uzaktan Eğitim Tutumları İle İlişkisi / INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS |
Uluslararası Özet bildiri 01.07.2022 Rehber öğretmenlerin algıladıkları okul ikliminin proaktif davranışlarına etkisi / IXth International Eurasian Educational Research Congress |
Ulusal Özet bildiri Ortaöğretim Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Çokkültürlü Yeterlik Algılarını Yordama Düzeyi / 1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi |
Ulusal Özet bildiri 13.09.2006 Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması / XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi |
Ulusal Özet bildiri 16.09.2010 Çocuk ve Ergenler İçin Sosyal Destek Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması / 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı |
Uluslararası Tam metin bildiri 15.01.2014 Investigation of the Relations between Objectives of Turkish Primary School Curriculums and Multiculturalism / World Conference on Educational Sciences (WCES2013) |
Uluslararası Özet bildiri 15.10.2018 Bilimsel Araştırmada Temel Etik Sorunların Belirlenmesi / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri 15.10.2018 Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Yordayıcısı Olarak Algıladıkları Sosyal Destek Türleri / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Ulusal Özet bildiri 13.12.2015 Sosyal Desteğin Sosyal Duygusal Öğrenme Bileşenlerine Etkisi / VI. Temel Eğitim Sempozyumu |
Uluslararası Özet bildiri 26.10.2017 Akademisyenlerin Araştırma Etiği Konusundaki Görüşleri / 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Ulusal Özet bildiri 08.09.2011 İlköğretim Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeylerinin İncelenmesi / 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı |
Uluslararası Özet bildiri 15.08.2015 Sosyal Adalet Ölçeği Türkçe Formunun Psikometrik Özellikleri / International Ejer Congress |
Uluslararası Özet bildiri 15.01.2014 Sosyal Destek Motivasyon ve Fen Başarısı Arasındaki İlişkiler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi / International Ejer Congress |
2023 K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ: TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Eğilimler CIRIK İLKER T.C. Milli Eğitim Bakanlığı,Petek AŞKAR, Halil İbrahim TOPÇU, Arif ALTUN, İlker CIRIK, Mustafa KANDIRMAZ 978-975-11-6545-9 |
2021 Eğitimde Program Geliştirme , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Çok Kültürlü Eğitimde Program Çalışmaları CIRIK İLKER Lisans Yayıncılık,Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem 9786257825535 |
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Temel Kavramlar (Yasa, İlke, Kuram, Model, Strateji, Yöntem, Teknik, Taktik, Yaklaşım) FER SEVAL,CIRIK İLKER Anı Yayıncılık,FER SEVAL 978-605-4434-66-4 |
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Stratejiden Yönteme Geçiş CIRIK İLKER Anı Yayıncılık,FER SEVAL 978-605-4434-66-4 |
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Stil ve Strateji Etkileşimi CIRIK İLKER Anı Yayıncılık,FER SEVAL 978-605-4434-66-4 |
2007 Yapılandırmacı Öğrenme Kuramdan Uygulamaya , Bilimsel Kitap , Tümü, FER SEVAL,CIRIK İLKER Morpa Yayınları, 978975284734-7 |