Update cookies preferences

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi

Profesör
İLKER CIRIK

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
Fen-edebiyat Fakültesi
Eğitim Bilimleri Bölümü
Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı


2024 The Role of Abductive Thinking in K12 Skill Development Process: Example of Mathematics Lesson
Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi

2023 Exploring curriculum literacy skills: An in-depth analysis through explanatory sequential design
Journal of Pedagogical Research

2023 The Effect of Literature Circle Method on Social Emotional Learning Skills Levels of High School Students: A Mixed Method Study
Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

2023 K12 Beceriler Çerçevesi Öğretim Tasarımı Modeli: Anahtar Ögeler
Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi

2023 Teachers’ Views on Electronic Teacher Portfolio Preparation Process
International Journal of Curriculum and Instructional Studies

2017 Dijital Öykülemenin Okul Öncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarına Etkisi
İlköğretim Online

2016 Lise Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları Profili
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

2015 Relationships between Social Support, Motivation, and Science Achievement: Structural Equation Modeling
Anthropologist

2015 Constructivist Learning Environments: The Teachers and Students Perspectives
International Journal on New Trends in Education and Their Implications

2015 Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi
İlköğretim Online

2015 Psychometric Characteristics of the Social Justice Scale’s Turkish Form and a Structural Equation Modeling
Eurasian Journal of Educational Research

2014 İlköğretim Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeyleri
Eğitim ve Bilim

2011 Öğrenme Sürecinde İçsel Motivasyonun Rolü: Bir Uygulama Örneği
Eğitimci Öğretmen Dergisi

2011 Çocuk ve Ergenler İçin Sosyal Destek Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
e-Journal of New World Sciences Academy

2008 Çok Kültürlü Eğitim ve Yansımaları
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

2006 Öğretmenlerde ve Öğrencilerde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Nedir?
EDU7

2005 Tavşanın Tüyleri Arasında
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi

Uluslararası Özet bildiri
29.10.2023 Yenilikçi öğretim tasarımında paydaş seslerini yarı yapılandırılmış görüşmeyle keşfetmek / XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
26.10.2023 Öğretim ilke ve yöntemleri dersi başarı testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması / XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
28.10.2023 Eğilim ve üstbilişsel deneyimlerin problem çözme sürecindeki rolü / 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
28.10.2022 Tersyüz öğrenme modelinin akademik başarı ve öğrenci görüşleri üzerindeki etkisi / 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
28.10.2022 Okuma çemberlerinin öğrencilerin sosyal duygusal öğrenme becerilerine etkisi / 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
18.01.2023 İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI DENEYİMLERİ / IX. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
01.07.2022 Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterliklerinin Uzaktan Eğitim Tutumları İle İlişkisi / INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Uluslararası Özet bildiri
01.07.2022 Rehber öğretmenlerin algıladıkları okul ikliminin proaktif davranışlarına etkisi / IXth International Eurasian Educational Research Congress

Ulusal Özet bildiri
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Çokkültürlü Yeterlik Algılarını Yordama Düzeyi / 1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Ulusal Özet bildiri
13.09.2006 Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması / XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Ulusal Özet bildiri
16.09.2010 Çocuk ve Ergenler İçin Sosyal Destek Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması / 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Uluslararası Tam metin bildiri
15.01.2014 Investigation of the Relations between Objectives of Turkish Primary School Curriculums and Multiculturalism / World Conference on Educational Sciences (WCES2013)

Uluslararası Özet bildiri
15.10.2018 Bilimsel Araştırmada Temel Etik Sorunların Belirlenmesi / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Uluslararası Özet bildiri
15.10.2018 Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Yordayıcısı Olarak Algıladıkları Sosyal Destek Türleri / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Ulusal Özet bildiri
13.12.2015 Sosyal Desteğin Sosyal Duygusal Öğrenme Bileşenlerine Etkisi / VI. Temel Eğitim Sempozyumu

Uluslararası Özet bildiri
26.10.2017 Akademisyenlerin Araştırma Etiği Konusundaki Görüşleri / 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Ulusal Özet bildiri
08.09.2011 İlköğretim Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeylerinin İncelenmesi / 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Uluslararası Özet bildiri
15.08.2015 Sosyal Adalet Ölçeği Türkçe Formunun Psikometrik Özellikleri / International Ejer Congress

Uluslararası Özet bildiri
15.01.2014 Sosyal Destek Motivasyon ve Fen Başarısı Arasındaki İlişkiler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi / International Ejer Congress

2023 K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ: TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Eğilimler
CIRIK İLKER
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı,Petek AŞKAR, Halil İbrahim TOPÇU, Arif ALTUN, İlker CIRIK, Mustafa KANDIRMAZ
978-975-11-6545-9
2021 Eğitimde Program Geliştirme , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Çok Kültürlü Eğitimde Program Çalışmaları
CIRIK İLKER
Lisans Yayıncılık,Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem
9786257825535
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Temel Kavramlar (Yasa, İlke, Kuram, Model, Strateji, Yöntem, Teknik, Taktik, Yaklaşım)
FER SEVAL,CIRIK İLKER
Anı Yayıncılık,FER SEVAL
978-605-4434-66-4
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Stratejiden Yönteme Geçiş
CIRIK İLKER
Anı Yayıncılık,FER SEVAL
978-605-4434-66-4
2014 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Stil ve Strateji Etkileşimi
CIRIK İLKER
Anı Yayıncılık,FER SEVAL
978-605-4434-66-4
2007 Yapılandırmacı Öğrenme Kuramdan Uygulamaya , Bilimsel Kitap , Tümü,
FER SEVAL,CIRIK İLKER
Morpa Yayınları,
978975284734-7