Sanal Gerçeklik Ortamında Uzaktan
Tasarım Eğitimi Süreçlerinin Eğitim Dinamikleri Bağlamında İncelenmesi
Yürütücü - Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı , 07.06.2019 |
ERASMUS+ KA203 2017 - TR01-KA203-046577
Practicing Universal Design Principles in Design Education through a CAD-based Game
Danışman - ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı , 06.06.2018 |
Tasarım öğrencilerinin görselleştirme becerilerinin sanal gerçeklik temelli oyun ve yazılımlar ile geliştirilmesi
Yürütücü - Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı Proje Bahçeşehir Üniversitesi Sanal Gerçeklik Laboratuvarı tarafından desteklenmektedir , 15.06.2017 |
Tasarım Öğrencilerinin Uzamsal Becerilerinin Eğitsel Oyun Tabanlı Bilgisayar Yazılımları İle Geliştirilmesi /BAP projesi
Yönetici - Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı , 01.05.2017 |
“Creating Digital Accesses to the Islamic Arts and Cultures”
Araştırmacı - Diğer (Uluslararası) - Tamamlandı Within the funding program “Academic Dialog with the Islamic World” of the Deutscher AkademischerAustauschdienst (DAAD) the Center for Intercultural Dialog at the BAU International Berlin University ofApplied Sciences carry out the project “Creating Digital Accesses to the Islamic Arts and Cultures” in 2017 incooperation with the Technical University Berlin, the Technical University Istanbul, the Bahcesehir UniversityIstanbul, the Koc University Istanbul, the Princess Sumaya University for Technology in Amman and the Jordan University for Science and Technology in Irbid. , 01.01.2017 |
STORIES Fostering Earlychildhood Media Literacy Competencies (ERASMUS KA2 PROJESİ)
Araştırmacı - Avrupa Birliği - Tamamlandı Okulöncesi düzeyde öğretmenlik mesleğinde yeterlik profilini güçlendirmek üzere erken çocukluk döneminde medya okuryazarlığının geliştirilmesine yönelik Dijital Hikaye Anlatımı Digital Storytelling DST senaryo sembolik oyun vb etkinliklerine dayalı pedagojik bir eğitim öğretim modelinin öğretim yöntemleri ile ölçme ve değerlendirme teknik ve araçlarının kullanımına ilişkin ilkeler kılavuzlar ve öğretmenlere yönelik bir yeterlik referans çerçevesi yayınlayarak ortaya konması ve çocukların temel ve transversal becerilerini sözel sembolik müziksel beden diline dayalı sosyal duygusal bilişsel vb beceriler desteklemek üzere DST yaklaşımının medya okuyazarlığı becerilerini geliştirmedeki etkililiğinin İtalya Almanya Finlandiya ve Türkiye de eşzamanlı olarak 300 er çocuk üzerinde yapılacak deneysel bir uygulama ile test edilmesi , 01.09.2015 |
Microsoft Açık Akademi UNITY Eğitimleri
Yürütücü - Özel Kuruluşlar - Tamamlandı Microsoft Açık Akademi çevimiçi video eğitim sitesinde yayınlanmak üzere yetişkinlere bilgisayar programlaması ve bilgisayar oyunu geliştirme eğitimi vermek üzere geliştirilmiş UNITY isimli ürünün 100 bölümlük video eğitimlerinin müfredat tasarımı içerik tasarımı video çekimleri ve kurgulanması işi , 17.05.2015 |
Microsoft Açık Akademi KODU Game Lab Video Eğitimleri
Yürütücü - Özel Kuruluşlar - Tamamlandı Microsoft Açık Akademi çevimiçi video eğitim sitesinde yayınlanmak üzere 12 yaşa kadar olan çocuklara bilgisayar programlaması vermek üzere Microsoft tarafından geliştirilmiş KODU Game Lab isimli ürünün 40 bölümlük video eğitimlerinin müfredat tasarımı içerik tasarımı video çekimleri ve kurgulanması işi , 01.03.2015 |
Doğa Okulları 6 ve 7 sınıflar için bilim ve teknoloji dersi müfredatlarının geliştirilmesi ve uygulanması
Yürütücü - Özel Kuruluşlar - Tamamlandı Doğa Okulları nın teknoloji temalı 6 kampüsünde uygulanmak üzere 6 ve 7 sınıflar için bilim ve teknoloji dersi müfredatlarının temel bilgisayar programlaması ve bilgisayar oyunu geliştirme konularının öğretilmesi amacıyla geliştirilmesi içerik üretilmesi öğretmen eğitimlerinin yapılması işi , 01.08.2014 |