2003-2015 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Kompozisyon Ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalı |
2015-2020 | YARDIMCI DOÇENT | Anadolu Üniversitesi | Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzikoloji Bölümü Genel Müzikoloji Anabilim Dalı |
2020-2023 | DOÇENT | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Bestecilik Ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalı |
2023- | PROFESÖR | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstanbul Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü Bestecilik Ve Orkestra Şefliği Pr. |
2015-2020 | Erasmus Koordinatörü | Anadolu Üniversitesi | |
2015-2020 | Farabi Koordinatörü | Anadolu Üniversitesi | |
2015-2020 | Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü | Anadolu Üniversitesi | |
2020-2022 | Kalite Kurulu Üyeliği | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2020-2022 | Konservatuvar Müdür Yardımcısı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2023- | Konservatuvar Müdürü | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2024- | Anasanat Dalı Başkanı | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi | |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Didem Ö. Zeynep Gedizlioğlu'nun "Kelimeler" adlı yapıtı üzerine üç göstergebilimsel yaklaşım |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - İpek A. Franz Schubert'in Die Winterreise yapıtından ölüm fikri bağlamında seçilen Lied'ler üzerine iki müzikal göstergebilimsel inceleme |
2023 Tamamlandı TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Elif K. Türkiye'de orkestra şefliği lisans programlarının değerlendirilmesi ve profesyonel yaşama etkisini geliştirmeye yönelik öneriler |
2023 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - Cengizhan Tuğberk D. Klasik Kalışın Kökeni: 16. ve 17. Yüzyıllarda Din Dışı Müzikte Kapanış Tasarımları |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Uygarlıkları Araştırma Enstitüsü Akdeniz Ortaçağ Araştırmaları Ana Bilim Dalı |
Doktora - Seda B. Akdeniz'de Sanat: Rönesans Öncesi ve Sırasında Sanatta Franco-Flaman Ekolü Etkisi |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Doktora - Yunus G. Determinizm, İndeterminizm ve Özgür İrade Perspektifinden Müzikte Rastlamsal Ögelerin Kullanımı: 1945-1970 Yılları Arasında ABD'li ve Avrupalı Bestecilerin Eserleri Üzerinden Karşılaştırmalı İnceleme |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı |
Yüksek Lisans - İlayda G. Rus Arp Okulunun 19. Yüzyıldan 20. Yüzyılın İlk Yarısına Kadar Gelişimi ve Rus Bestecilerinin Orkestra Müziklerinde Arpın Yeri |
2024 Devam Ediyor TezMerkezi |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzikoloji Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Engin Egemen T. TARİHSEL BAĞLAMDA AKORT VE TAMPERAMAN SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ |
2013-2014-Hazırlık | MÜZİK TEORİSİ |
2013-2014-Lisans | ARMONİ |
2013-2014-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2014-2015-Hazırlık | MÜZİK TEORİSİ |
2014-2015-Lisans | MÜZİKAL TEORİ |
2014-2015-Lisans | ORKESTRA |
2014-2015-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2014-2015-Lisans | ARMONİ |
2014-2015-Lisans | MÜZİK EKOLLERİ |
2014-2015-Lisans | MÜZİK SOSYOLOJİSİ |
2014-2015-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2015-2016-Hazırlık | MÜZİKAL TEORİ |
2015-2016-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2015-2016-Lisans | ORKESTRA |
2015-2016-Lisans | MÜZİK SOSYOLOJİSİ |
2015-2016-Lisans | MÜZİK EKOLLERİ |
2015-2016-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2016-2017-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2016-2017-Lisans | MÜZİK EKOLLERİ |
2016-2017-Doktora | İLERİ 20. YÜZYIL ODA MÜZİĞİ REPERTUVARI |
2016-2017-Lisans | ORKESTRA |
2016-2017-Yüksek Lisans | 20. YÜZYIL ODA MÜZİĞİ REPERTUVARI |
2016-2017-Lisans | REPERTUVAR ANALİZİ |
2016-2017-Lisans | MÜZİK EKOLLERİ |
2016-2017-Lisans | PROJE |
2016-2017-Yüksek Lisans | 20. YÜZYILIN İLK ÇEYREĞİNDE AVRUPA MÜZİĞİ |
2017-2018-Yüksek Lisans | 20. YÜZYILIN İLK ÇEYREĞİNDE AVRUPA MÜZİĞİ |
2017-2018-Lisans | PROJE |
2017-2018-Lisans | ORKESTRA |
2017-2018-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2017-2018-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2018-2019-Yüksek Lisans | 20. YÜZYIL ODA MÜZİĞİ REPERTUVARI |
2018-2019-Lisans | MÜZİK EKOLLERİ |
2018-2019-Lisans | FORM BİLGİSİ |
2018-2019-Lisans | ORKESTRA |
2019-2020-Yüksek Lisans | 20 yy. Oda Müziği Repertuvarı I-II |
2019-2020-Lisans | Sonat Biçimi I-II |
2019-2020-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi |
2019-2020-Lisans | Müzik Ekolleri I |
2019-2020-Yüksek Lisans | Oda Müziği Repertuvarı I-II |
2019-2020-Yüksek Lisans | Fransız İzlenimci Müziği |
2019-2020-Doktora | İleri 20. yy Oda Müziği Repertuvarı I-II |
2019-2020-Lisans | Polifonik Türler I-II |
2019-2020-Lisans | Orkestra |
2019-2020-Yüksek Lisans | Tez Çalışması |
2020-2021-Doktora | Schubert ve Schumann Liedlerde Metin ve Yapı İlişkisi I |
2020-2021-Lisans | Müzik Formları I-II |
2020-2021-Lisans | Orkestra |
2020-2021-Lisans | Armoni I-II |
2021-2022-Doktora | Müzik Semiyolojisi |
2021-2022-Yüksek Lisans | Schubert ve Schumann Liedlerde Metin ve Yapı İlişkisi |
2021-2022-Yüksek Lisans | 20. Yüzyılın İlk Yarısında Analiz Kuramları |
2021-2022-Lisans | Armoni III-IV |
2021-2022-Lisans | Edebiyattan Müziğe Uyarlamalar |
2021-2022-Lisans | Orkestra |
2021-2022-Lisans | Müzik Formları I-II |
2021-2022-Yüksek Lisans | 20. Yüzyılın İkinci Yarısında Analiz Kuramları |
2021-2022-Lisans | Müzik Formları III-IV |